Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der andre der ser LOST og ikke forstod finaleafslutningen? Eller er det bare mig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
He he du ser for meget tv men nej jeg kan ikke hjælpe!!!!! Nejjjj fik lyst til at citere nik og jay med - en dag tilbage - men der er jo 2 til onsdag....... Gruppepres er en god ide, det har jeg altid været til
he he hvis du får torsdag, vil jeg gerne have i weekenden, aftale???
lululupo skriver: He he du ser for meget tv men nej jeg kan ikke hjælpe!!!!! Nejjjj fik lyst til at citere nik og jay med - en dag tilbage - men der er jo 2 til onsdag....... Gruppepres er en god ide, det har jeg altid været til he he hvis du får torsdag, vil jeg gerne have i weekenden, aftale???
Du må få både fredag, lørdag og søndag hvis du LOVER mig at prinsessen kommer ud onsdag eller torsdag så må du får alle resterende dage på året....
Zette skriver: Du må få både fredag, lørdag og søndag hvis du LOVER mig at prinsessen kommer ud onsdag eller torsdag så må du får alle resterende dage på året....
ej jeg vil altså ikk gå over tid, til d 31-12
lululupo skriver: ej jeg vil altså ikk gå over tid, til d 31-12
Der er altså også tryk på hospitalet d.31/12 må jeg lige indskyde. Tænk på alle de hænder og ansigter der skal lappes. Så kan du måske ikke få lagt blokade i ryggen
Jeg tænker omkring d.2 juni til dig... det er en fin fin dato
Zette skriver: Der er altså også tryk på hospitalet d.31/12 må jeg lige indskyde. Tænk på alle de hænder og ansigter der skal lappes. Så kan du måske ikke få lagt blokade i ryggen Jeg tænker omkring d.2 juni til dig... det er en fin fin dato
hmmmmm det er rigtigt, gider heller ikk føde mellem fyrværkeri brag, tænk hvis man ikke kan høre min kønne røst mens jeg SKRIGER 2 juni, tja manden siger d 6.... time will tell!! Du får ons/torsdag det kan jeg mærke!!
Zette skriver: Er der andre der ser LOST og ikke forstod finaleafslutningen? Eller er det bare mig?
Det er fordi du skal final jouney først
Jeg synes bestemt også der stadig er mange løse tråde...der er en artikel på Ekstrabladet,ellers prøv tv.com.Der er mange der diskuterer,måske du kan lære noget
Jeg har set det på Hulu.com
Pernilleh skriver: Jeg synes bestemt også der stadig er mange løse tråde...der er en artikel på Ekstrabladet,ellers prøv tv.com.Der er mange der diskuterer,måske du kan lære noget Jeg har set det på Hulu.com
En vag afslutning! Havde håbet på noget mere når nu serien har været så fantastisk hele vejen igennem.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128