LOST finale afslutning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.438 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

smokin

Er der andre der ser LOST og ikke forstod finaleafslutningen? Eller er det bare mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

lululupo

He he du ser for meget tv men nej jeg kan ikke hjælpe!!!!! Nejjjj fik lyst til at citere nik og jay med - en dag tilbage - men der er jo 2 til onsdag....... Gruppepres er en god ide, det har jeg altid været til

he he hvis du får torsdag, vil jeg gerne have i weekenden, aftale???

Anmeld

24. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

He he du ser for meget tv men nej jeg kan ikke hjælpe!!!!! Nejjjj fik lyst til at citere nik og jay med - en dag tilbage - men der er jo 2 til onsdag....... Gruppepres er en god ide, det har jeg altid været til

he he hvis du får torsdag, vil jeg gerne have i weekenden, aftale???

Du må få både fredag, lørdag og søndag hvis du LOVER mig at prinsessen kommer ud onsdag eller torsdag så må du får alle resterende dage på året....

Anmeld

24. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

Du må få både fredag, lørdag og søndag hvis du LOVER mig at prinsessen kommer ud onsdag eller torsdag så må du får alle resterende dage på året....

ej jeg vil altså ikk gå over tid, til d 31-12

Anmeld

24. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

ej jeg vil altså ikk gå over tid, til d 31-12

Der er altså også tryk på hospitalet d.31/12 må jeg lige indskyde. Tænk på alle de hænder og ansigter der skal lappes. Så kan du måske ikke få lagt blokade i ryggen

Jeg tænker omkring d.2 juni til dig... det er en fin fin dato

Anmeld

24. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

Der er altså også tryk på hospitalet d.31/12 må jeg lige indskyde. Tænk på alle de hænder og ansigter der skal lappes. Så kan du måske ikke få lagt blokade i ryggen

Jeg tænker omkring d.2 juni til dig... det er en fin fin dato

hmmmmm det er rigtigt, gider heller ikk føde mellem fyrværkeri brag, tænk hvis man ikke kan høre min kønne røst mens jeg SKRIGER 2 juni, tja manden siger d 6.... time will tell!! Du får ons/torsdag det kan jeg mærke!!

Anmeld

24. maj 2010

Lullaby

Zette skriver:

Er der andre der ser LOST og ikke forstod finaleafslutningen? Eller er det bare mig?

Det er fordi du skal final jouney først

Anmeld

24. maj 2010

linemus

Hvor ser I det sidste afsnit henne???

Anmeld

24. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg synes bestemt også der stadig er mange løse tråde...der er en artikel på Ekstrabladet,ellers prøv tv.com.Der er mange der diskuterer,måske du kan lære noget

Jeg har set det på Hulu.com

Anmeld

25. maj 2010

smokin

Pernilleh skriver:

Jeg synes bestemt også der stadig er mange løse tråde...der er en artikel på Ekstrabladet,ellers prøv tv.com.Der er mange der diskuterer,måske du kan lære noget

Jeg har set det på Hulu.com

En vag afslutning! Havde håbet på noget mere når nu serien har været så fantastisk hele vejen igennem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.