Video på Facebook med en far...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

wamse

Yrsa skriver:

Noget helt andet er at jeg ikke helt forstå meningen...altså, hvis han skal sende den video til nogen, så skal det vel være nogen der har relation til børnene....at smide den rundt til alle mulige fremmede synes jeg mere får det til at fremstå som en far der ynker sig selv end noget som helst andet...det er for mig virkelig kvalmende og kan slet ikke se hvor det skal gavne børnene....

Hvis man skal sikre sig så kunne man jo sende et brev, evt til en man ved ville aflevere til børnene...om det var gennem statsforvaltningen eller socialrådgiver, pædagoger eller psykologer aner jeg ikke..da ingen af os jo kender grunden til at denne mand ikke har kontakt til sine børne. Jeg synes det lugter af selvynk mere end om nogle drenge der ikke ser deres far.

Det er ikke sikkert at der findes fælles personer, som ville kunne aflevere brevet Ved ikke om statsforvaltningen vil agere mellemperson i sådanne sager. 

Han har først bedt sine venner om at poste videon, og så beder han folk om at også de poster videon på deres væg. På den måde bliver den jo spredt som ringe i vandet, og de til sidst forhåbentligt ender ved hans børn, som han håber på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Svei

wamse skriver:

Det er ikke sikkert at der findes fælles personer, som ville kunne aflevere brevet Ved ikke om statsforvaltningen vil agere mellemperson i sådanne sager. 

Han har først bedt sine venner om at poste videon, og så beder han folk om at også de poster videon på deres væg. På den måde bliver den jo spredt som ringe i vandet, og de til sidst forhåbentligt ender ved hans børn, som han håber på.

Smagløst og useriøst synes jeg det er...jeg aner heldigvis heller ikke noget om hvad man kan gøre, men jeg vil mene at det er den vej og IKKE gennem FB at man tager den hvis man har privateproblemer...jeg får bestemt ingen positive tanker om ham ved at se den, tværtimod faktisk, alt stritter på mig, synes det virker så forkert.

Anmeld

24. maj 2010

Diana...

Yrsa skriver:

Smagløst og useriøst synes jeg det er...jeg aner heldigvis heller ikke noget om hvad man kan gøre, men jeg vil mene at det er den vej og IKKE gennem FB at man tager den hvis man har privateproblemer...jeg får bestemt ingen positive tanker om ham ved at se den, tværtimod faktisk, alt stritter på mig, synes det virker så forkert.

Han er sikker os lige glad med om du har positive tanke om ham eller ikk  

Jeg har set den, jeg har ikke tænkt så meget over den og har heller ikk lagt den på min væg. Men hvis han tror det den måde budskabet kommer fra på jamen så røre det ikke mig  

Knus Diana 

Anmeld

24. maj 2010

Svei

Han er sikker os lige glad med om du har positive tanke om ham eller ikk  

Jeg har set den, jeg har ikke tænkt så meget over den og har heller ikk lagt den på min væg. Men hvis han tror det den måde budskabet kommer fra på jamen så røre det ikke mig  

Knus Diana 

Nu var spørgsmålet jo hvad vi mente om den, ikke?

Jeg tænker over hvilken betydning sådan en adfærd har, og hvilken betydning sådan en handling har og kan have for børnene og ikke mindst for faderens muligheder for at se børnene...men jeg er jo også ved at uddanne mig inden for det felt, så det er nok logisk at jeg tænker over det på en anden måde end dig. Men altså, børn bliver i dagens DK ikke holdt væk fra deres forældre uden der er en grund.

Anmeld

24. maj 2010

Moar'en

wamse skriver:

Jeg tænker bare at dette er en desperat far, der savner sine børn og ikke kunne finde på andre muligheder mere. Jeg kan ikke se, hvordan det kan udstille moderen, da han ikke nævner hende, men bare udtaler sig om sit savn, som jo er reelt nok.  Jeg har sendt videoen videre via min profil.

helt enig

Anmeld

24. maj 2010

ekzunz

Yrsa skriver:

Jeg tænker over hvilken betydning sådan en adfærd har, og hvilken betydning sådan en handling har og kan have for børnene og ikke mindst for faderens muligheder for at se børnene...men jeg er jo også ved at uddanne mig inden for det felt, så det er nok logisk at jeg tænker over det på en anden måde end dig. Men altså, børn bliver i dagens DK ikke holdt væk fra deres forældre uden der er en grund.

Men der er jo ingen der ved om det er bestemt at han ikke må se sine børn. Der kan jo være en masse andre grunde til at han ikke ser sine børn.

Jeg har personligt ikke set den og har derfor ingen holdning til den

Anmeld

24. maj 2010

Svei

Znuzke skriver:

Men der er jo ingen der ved om det er bestemt at han ikke må se sine børn. Der kan jo være en masse andre grunde til at han ikke ser sine børn.

Jeg har personligt ikke set den og har derfor ingen holdning til den

Men man kan altså ikke bare lige fjerne sine børn fra sin far....jo, så skal hun jo holde dem væk fra ham, men så er det jo politiet ind over.

Men lige meget hvad der er grunden, så er metoden simpelthen så smagløst, synes jeg.

Anmeld

24. maj 2010

wamse

Yrsa skriver:

Kan sagtens følge dig, at metoden måske ikke er så god, men det får mig bare til at mene at han er desperat og jeg ville afprøve alt, hvis jeg stod i hans situation.

Du har ret i at man ikke ikke bare mister retten til at se sine børn, men jeg har også hørt før, hvor en part besværliggør samvær så meget at det stort set er umuligt. Nu står jeg så også selv i den situation, at jeg har fået nyt og hemmeligt nummer, og får hemmelig adresse når vi flytter, for at Lærke´s far ikke kan kontakte os, men jeg vælger at sende billleder af hende til ham, via hans forældre, og han kan sende breve til hande via dem. Mit barn skal ikke tro at hun ikke er elsket, eller at han har fravalgt hende.

Anmeld

24. maj 2010

Diana...

Yrsa skriver:

Ja spørgsmålet var hvad vi synes om den jeg siger heller ingen steder at det du skriver er forkert du kommer med en personlig kommentar om ham og jeg skriver så bare at han nok er lige glad med om du har positive tanker om ham. 

Ja det jo logisk du tænker over det på en anden måde en mig. du ved ikke hvad jeg tænker om den video som jeg skrev har jeg ikke tænkt over den for det kan ikke genere mig at han har brug for og komme ud med det! så jeg er bare let sprunget over den og har ikke tænkt mig at tænke videre over den. 

Anmeld

24. maj 2010

Bondepigen

wamse skriver:

Jeg tænker bare at dette er en desperat far, der savner sine børn og ikke kunne finde på andre muligheder mere. Jeg kan ikke se, hvordan det kan udstille moderen, da han ikke nævner hende, men bare udtaler sig om sit savn, som jo er reelt nok.  Jeg har sendt videoen videre via min profil.

Jeg har ikke set videoen, men jeg tænker da det samme... Folk siger , at der må være to sider af en sag, men ser det alligevel kun (i dette tilfælde) til moderens fordel, uden at kende baggrunden for noget som helst...

Og når det er sagt, så sker det altså at statsamt osv. tager fejl!

Enten at en far som IKKE burde have samvær får det, eller en far der BURDE få samvær ikke gør... Verden er slet ikke så sort eller hvid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.