Yrsa skriver:
Smagløst og useriøst synes jeg det er...jeg aner heldigvis heller ikke noget om hvad man kan gøre, men jeg vil mene at det er den vej og IKKE gennem FB at man tager den hvis man har privateproblemer...jeg får bestemt ingen positive tanker om ham ved at se den, tværtimod faktisk, alt stritter på mig, synes det virker så forkert.
Kan sagtens følge dig, at metoden måske ikke er så god, men det får mig bare til at mene at han er desperat og jeg ville afprøve alt, hvis jeg stod i hans situation.
Du har ret i at man ikke ikke bare mister retten til at se sine børn, men jeg har også hørt før, hvor en part besværliggør samvær så meget at det stort set er umuligt. Nu står jeg så også selv i den situation, at jeg har fået nyt og hemmeligt nummer, og får hemmelig adresse når vi flytter, for at Lærke´s far ikke kan kontakte os, men jeg vælger at sende billleder af hende til ham, via hans forældre, og han kan sende breve til hande via dem. Mit barn skal ikke tro at hun ikke er elsket, eller at han har fravalgt hende.

Anmeld