Video på Facebook med en far...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
21 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

qp

Der kører en video rundt på facebook med en far der i videoen siger, at han pga. moderen til børnene ikke kan have noget forhold til dem. Han siger b.la at den ene har fødselsdag i dag og han håber drengen ser videoen osv. I en anden video siger han, at "hvis i ser mine drenge, så fortæl dem at jeg elsker dem".

Personligt synes jeg at det er usmageligt, at bruge mediet på sådan en måde. Jeg tænker, at der jo må være en årsag til at statsforvaltningen eller domstolen ikke sætter samvær mellem faderen og børnene? Det er endvidere altid 2 sider på en historie og moderen bliver jo udstillet og har ingen mulighed for, at forsvare sig selv.

Hvad mener i andre ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Svei

qp skriver:

Der kører en video rundt på facebook med en far der i videoen siger, at han pga. moderen til børnene ikke kan have noget forhold til dem. Han siger b.la at den ene har fødselsdag i dag og han håber drengen ser videoen osv. I en anden video siger han, at "hvis i ser mine drenge, så fortæl dem at jeg elsker dem".

Personligt synes jeg at det er usmageligt, at bruge mediet på sådan en måde. Jeg tænker, at der jo må være en årsag til at statsforvaltningen eller domstolen ikke sætter samvær mellem faderen og børnene? Det er endvidere altid 2 sider på en historie og moderen bliver jo udstillet og har ingen mulighed for, at forsvare sig selv.

Hvad mener i andre ?  

Jeg er helt enig....jeg har også set den derinde.

Anmeld

24. maj 2010

Nemesis

qp skriver:

Hvad mener i andre ?  

Kan godt være enig med dig i, at det ikke er den smarteste løsning, men når det så er sagt, kan STV og domstol have sagt et, mens det stadig er en kamp for manden af få lov til at se sine unger.

Hvis han hver gang skal have fat i fogden for at få sit samvær kan jeg godt forstå han for ungernes skyld har opgivet. Min mands ex er selv ikke for god og bruger i den grad deres dreng som våben og jeg ved min mand har tænkt tanken om at droppe samvær pga hende.

Jeg kan dog også godt forstå mandens behov for at ønske sin dreng tillykke og for at have et behov for at nå dem uden moderen forvrænger billedet.

:-) Sisse

Anmeld

24. maj 2010

mariamiss6

Har også set den, og for mig er det bare et tydeligt eksemplar af forældre (eller i dette tilfælde en far) som er ligeglade med hvad de siger om den anden, i børnenes påhør. Det skaber splid, og jeg synes det er forfærdeligt hver eneste gang.

Desuden slår han mig som værende generelt backstabbing.... Jeg gider ikke bruge min energi på ham. og jeg tænker som jer andre, at der må være to sider af historien, og at hvis han ikke har statsamtets ord for at han SKAL have lov at se sine børn, så er det enten fordi de har afvist ham, eller fordi han ikke har gidet yde en indsats for det, og bare på denne måde tror han kan få en masse skulderklap og anerkendelse....

Fantastisk dårlig idé han der har fået sig.... I dagens Danmark er der ingen normale mennesker som kan afskæres fra sine børn, hvis de virkelig ønsker at se dem... Ergo kanhan ikke have arbejdet hårdt nok for det...

Anmeld

24. maj 2010

wamse

Jeg tænker bare at dette er en desperat far, der savner sine børn og ikke kunne finde på andre muligheder mere. Jeg kan ikke se, hvordan det kan udstille moderen, da han ikke nævner hende, men bare udtaler sig om sit savn, som jo er reelt nok.  Jeg har sendt videoen videre via min profil.

Anmeld

24. maj 2010

karina1980

qp skriver:

Hvad mener i andre ?  

det jo ikke sikkert at det er fordi han ikke MÅ se dem, det kan jo også være at han af andre grunde ikke ser dem,

vi står da selv i en situation hvor vi ikke ser mandens ældste søn, pga drengens mor, ikke fordi vi ikke vil, men synes det synd at han skal udsættes for 3 grads forhør og blive ignorret hvis han ikke svare som hun ønsker, og så havde hun det med at gøre os til børnemishandelnde monstre så han var bange for at vi blev sure og derved blev utryg ved at være her,

statsamtet valgte at sige at de ikke ville ændre noget omkring samvær eller bopæl, så vi valgte at han skulle slippe for noget så ubehageligt,

det kan jo være noget lign, den far oplever

Anmeld

24. maj 2010

smokin

wamse skriver:

Jeg tænker bare at dette er en desperat far, der savner sine børn og ikke kunne finde på andre muligheder mere. Jeg kan ikke se, hvordan det kan udstille moderen, da han ikke nævner hende, men bare udtaler sig om sit savn, som jo er reelt nok.  Jeg har sendt videoen videre via min profil.

Enig - jeg har også delt videoen!

Anmeld

24. maj 2010

LinLin

wamse skriver:

Har ikke set videoen men kan sagtens sætte mig ind i den situation manden åbenbart står i, for sådan er det med min kæreste og hans yngste søn!

Men er I sikre på det ikke er et eller andet stunt som hende Karen der ledte efter sin søns far...? Ved ikke lige hvad det skulle være en reklame for dog...

Anmeld

24. maj 2010

Svei

Noget helt andet er at jeg ikke helt forstå meningen...altså, hvis han skal sende den video til nogen, så skal det vel være nogen der har relation til børnene....at smide den rundt til alle mulige fremmede synes jeg mere får det til at fremstå som en far der ynker sig selv end noget som helst andet...det er for mig virkelig kvalmende og kan slet ikke se hvor det skal gavne børnene....

Hvis man skal sikre sig så kunne man jo sende et brev, evt til en man ved ville aflevere til børnene...om det var gennem statsforvaltningen eller socialrådgiver, pædagoger eller psykologer aner jeg ikke..da ingen af os jo kender grunden til at denne mand ikke har kontakt til sine børne. Jeg synes det lugter af selvynk mere end om nogle drenge der ikke ser deres far.

Anmeld

24. maj 2010

XXSS

qp skriver:

Hvad mener i andre ?  

Jeg har ikke gidet at høre eller se den. Jeg synes der er rigeligt med "dårlige/usmagelige" videoer i omløb!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.