businesstigger skriver:
*stort kram*
Kan godt forstå at det hele bare ramler sammen en dag som i dag. Det er ren tortur at være i dette ingenmandsland. Sådanne dage er svære at undgå i sær når man har kæmpet så længe som I har. Og jeg kender det alt for godt det med at føle sig snydt og overhalet indenom. Vi kæmpede jo 1 år med at få Alexander og alle mine veninder kom os i forkøbet. En blev ligefrem gravid 2 gange i den tid. Det gør da død ondt!
Men det skal nok blive jeres tur også. Hvis ikke der allerede er en lille spire i maven der er med til at gøre dig hormonel så begynder I på næste skridt i jeres rejse på onsdag. På den ene eller anden måde skal du nok også komme til at prøve de skræmmende følelser og den store kærlighed over at sku være mor
Tak søde! Din støtte betyder rigtig meget!!
Beklager at jeg ikke engang har overskud til at svare på dit brev, men jeg har prøvet at koble lidt fra, som du også foreslog. Jeg har ligget på sofaen og sen "Bonde søger brud" på nutv, og har slappet godt af. Spist sunlolly is, og drømt om en iskaffe, som jeg endnu ikke selv har talenter til at lave 
Jeg har følt mig lidt tom idag.. Både i hovedet og i kroppen.. Sender alle gode energier ned i min mave, og håber at den prikken og stikken jeg føler er en indflytter, men "frygten" for noget andet er mindst lige så stor.. Jeg føler jeg måned efter måned snyder mig selv med at læse tegn, og prøver at lade være.. Men det er umuligt, og jeg må leve med at være lidt naiv. Det er altid noget jeg har købt super blødt luxus-tolietpapir! 
Det kan godt være jeg bliver lidt stille de næste dage, men jeg er her stadig - måske blot for en kort bemærkning eller med på en kigger. Men en update skal du nok få!

Anmeld