Tudemarie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

otlitrom

Karo skriver:

Sikke noget møg Jeg kan selv huske hvor svært det var at gå og vente på om man er gravid eller ej, og det er bare ikke nemt.

Selvfølgelig skal det nok lykkes for jer at samle pudslespillet, og få det lille barn i så brændende ønsker. Jeg kan godt forstå du føler dig forbigået og snydt, og det har selvfølgelig ikke noget med andres lykke at gøre.

Jeg håber virkeligt for jer at i snart er færdige med at vente.

Nej, det at føle sig forbigået har netop ikke noget med andres lykke at gøre.. Og det kan godt være svært at forklare, at man kan have så svært ved gravide veninder, uden de misforstår og tror det er en form for had.. Og det er det på ingen måde.. Det er bare en indre skuffelse, der ikke kan beskrives..

Jeg glæder mig til en dag at være gravid. Men tanken skræmmer mig også nogle gange, for nu har vi vænnet os til at gå i denne evige venteposition, og selvom det er hårdt, så bliver der hverdag.. Så på en måde er det også "trygt" at tingene bare er som de plejer... Hvor mærkeligt det end må lyde! Jeg vil dog gerne blive skræmt og træde ind i en ny verden som kommende mor!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

businesstigger

*stort kram*

Kan godt forstå at det hele bare ramler sammen en dag som i dag. Det er ren tortur at være i dette ingenmandsland. Sådanne dage er svære at undgå i sær når man har kæmpet så længe som I har. Og jeg kender det alt for godt det med at føle sig snydt og overhalet indenom. Vi kæmpede jo 1 år med at få Alexander og alle mine veninder kom os i forkøbet. En blev ligefrem gravid 2 gange i den tid. Det gør da død ondt!

Men det skal nok blive jeres tur også. Hvis ikke der allerede er en lille spire i maven der er med til at gøre dig hormonel så begynder I på næste skridt i jeres rejse på onsdag. På den ene eller anden måde skal du nok også komme til at prøve de skræmmende følelser og den store kærlighed over at sku være mor

Anmeld

24. maj 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

*stort kram*

Kan godt forstå at det hele bare ramler sammen en dag som i dag. Det er ren tortur at være i dette ingenmandsland. Sådanne dage er svære at undgå i sær når man har kæmpet så længe som I har. Og jeg kender det alt for godt det med at føle sig snydt og overhalet indenom. Vi kæmpede jo 1 år med at få Alexander og alle mine veninder kom os i forkøbet. En blev ligefrem gravid 2 gange i den tid. Det gør da død ondt!

Men det skal nok blive jeres tur også. Hvis ikke der allerede er en lille spire i maven der er med til at gøre dig hormonel så begynder I på næste skridt i jeres rejse på onsdag. På den ene eller anden måde skal du nok også komme til at prøve de skræmmende følelser og den store kærlighed over at sku være mor

Tak søde! Din støtte betyder rigtig meget!!

Beklager at jeg ikke engang har overskud til at svare på dit brev, men jeg har prøvet at koble lidt fra, som du også foreslog. Jeg har ligget på sofaen og sen "Bonde søger brud" på nutv, og har slappet godt af. Spist sunlolly is, og drømt om en iskaffe, som jeg endnu ikke selv har talenter til at lave

Jeg har følt mig lidt tom idag.. Både i hovedet og i kroppen.. Sender alle gode energier ned i min mave, og håber at den prikken og stikken jeg føler er en indflytter, men "frygten" for noget andet er mindst lige så stor.. Jeg føler jeg måned efter måned snyder mig selv med at læse tegn, og prøver at lade være.. Men det er umuligt, og jeg må leve med at være lidt naiv. Det er altid noget jeg har købt super blødt luxus-tolietpapir!

Det kan godt være jeg bliver lidt stille de næste dage, men jeg er her stadig - måske blot for en kort bemærkning eller med på en kigger. Men en update skal du nok få!

Anmeld

24. maj 2010

Barbamama

kitty skriver:

Øv, jeg synes det hele er træls. Tårene ligger hele tiden på vippen, og de negative tanker svæver rundt i hovedet... Jeg er gået langt over tid, men ingen positiv test. Er næsten sikker på at det er stress over behandlingsstart på onsdag, der er skyld i det! Jeg er alene hjemme, fordi manden, for Gud ved hvilken gang, skal arbejde. Han arbejder over, og arbejder weekend. Når han endelig er hjemme er jeg bare træt... Jeg er træt og irritabel hele tiden, og synes alt er uoverskeligt og surt. Jeg er trist, tæt på tårer, glad, nyforelsket, sur, muggen og bare ligeglad i én stor pærevælling... Jeg synes bare ikke jeg orker mere lige nu!

Jeg føler mig overhalet inden om adskillige gange i baby-køen, men hvad nytter det? Det er jo fantastisk for andre at de får lov at opleve den lykke! Men nogle gange slår jeg mig selv oven i hovedet for, at jeg/vi ikke har fået de to streger endnu.. Kan vi virkelig være så dumme, at vi ikke kan skabe et barn selv. Det kræver jo "bare" at dyrke sex på det rette tidspunkt.. Men efter 29 mdr må det siges at vi har ramt virkelig forkert virkelig mange gange.... Og der er mange ting at slå sig selv i hovedet med, det er sjovt nok altid lettest at finde det negative!

Jeg er træt af at være trist og opgivende.. Jeg vil have glæden tilbage.. Jeg håber den venter lige rundt om hjørnet..

Undskyld mit brok, men øv, hvor jeg synes alt er irriterende lige nu!

Uha det lyder ikke sjovt! Vi to må lave et tudekor! Knus!

Ja det er svært med det baby-projekt.... Det er hammer uretfærdigt at der er nogle der skal have så svært ved det. Jeg håber så inderligt at det lykkes jer på den ene eller den anden måde.

Anmeld

24. maj 2010

Skouboe

Jeg kan ikke rigtigt finde noget at sige, som mine super-søstre herinde ikke allerede HAR sagt...

Der er HELT sikkert en baby til dig derude - du skal jo være min største kunde husker du nok

Anmeld

24. maj 2010

anna-jonas

Vil bare sende dig et stort knus...............for jeg kan ikke tage al smerten og ked-af-det-heden fra dig, desværre. Husk at holde fast i de gode timer, og skat dem som var de uvurderlige diamanter.............det er nemlig de gode timer, der skal føre jer igennem barnløshedsbehandlingen.

Anmeld

25. maj 2010

lion

kitty skriver:

Jeg håber dine krydsede fingre jælper os lidt på vej! For nej, jeg synes bestemt ikke det er nemt. Men det skal vores barn nok få at vide engang, hvor meget vi kæmpede.. Det må da være en form for kærlighedserklæring. Selvom andre, der har nemmere ved at få børn selvfølgelig også elsker deres børn ubeskrivelig højt!

Så dine billeder af Cassandra. Hun er virkelig en sød lille pige, og hun var så fin i tøjet! Skøn unge!

Mange tak.

Jeg håber du også har en skøn unge at tage billeder af og vise frem.

Anmeld

25. maj 2010

otlitrom

Skouboe skriver:

Jeg kan ikke rigtigt finde noget at sige, som mine super-søstre herinde ikke allerede HAR sagt...

Der er HELT sikkert en baby til dig derude - du skal jo være min største kunde husker du nok

Det er helt sikkert, jeg skal nok blive din største kunde på et tidspunkt! Jeg er helt vild med det du laver!

Anmeld

25. maj 2010

otlitrom

Anna-jonas skriver:

Vil bare sende dig et stort knus...............for jeg kan ikke tage al smerten og ked-af-det-heden fra dig, desværre. Husk at holde fast i de gode timer, og skat dem som var de uvurderlige diamanter.............det er nemlig de gode timer, der skal føre jer igennem barnløshedsbehandlingen.

Ja, du har helt ret. De gode øjeblikke skal jeg samle på, og tage frem, når det hele bliver sort. Det var svært igår, men idag er humøret bedre. Behandlingen starter i morgen, og det bliver en ny dør der åbner sig for os.. Nu kan det være der endelig sker noget!

Tak for Jeres støtte allesammen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.