Tudemarie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

otlitrom

Øv, jeg synes det hele er træls. Tårene ligger hele tiden på vippen, og de negative tanker svæver rundt i hovedet... Jeg er gået langt over tid, men ingen positiv test. Er næsten sikker på at det er stress over behandlingsstart på onsdag, der er skyld i det! Jeg er alene hjemme, fordi manden, for Gud ved hvilken gang, skal arbejde. Han arbejder over, og arbejder weekend. Når han endelig er hjemme er jeg bare træt... Jeg er træt og irritabel hele tiden, og synes alt er uoverskeligt og surt. Jeg er trist, tæt på tårer, glad, nyforelsket, sur, muggen og bare ligeglad i én stor pærevælling... Jeg synes bare ikke jeg orker mere lige nu!

Jeg føler mig overhalet inden om adskillige gange i baby-køen, men hvad nytter det? Det er jo fantastisk for andre at de får lov at opleve den lykke! Men nogle gange slår jeg mig selv oven i hovedet for, at jeg/vi ikke har fået de to streger endnu.. Kan vi virkelig være så dumme, at vi ikke kan skabe et barn selv. Det kræver jo "bare" at dyrke sex på det rette tidspunkt.. Men efter 29 mdr må det siges at vi har ramt virkelig forkert virkelig mange gange.... Og der er mange ting at slå sig selv i hovedet med, det er sjovt nok altid lettest at finde det negative!

Jeg er træt af at være trist og opgivende.. Jeg vil have glæden tilbage.. Jeg håber den venter lige rundt om hjørnet..

Undskyld mit brok, men øv, hvor jeg synes alt er irriterende lige nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

JustAnotherName

Det er sgu okay at være ked af det, vred og frustreret.
Jeg ville selv være frygtelig, at være i nærheden af, hvis det var mig - så jeg kan sagtens forstå, at du ikke kan holde styr på tanker og følelser i alt dette. Det er en hård rutchebane-tur både mentalt og psykisk.

Men jeg er sikker på (det er så nemt for andre bare at sige, men jeg mener det faktisk), at turen også nok snart skal komme til dig. Jeg håber det ihvertfald utrolig meget, for det ville være Jer så velfortjent at få det ønske opfyldt!

Du får et ordentlig trøste-kram herfra 

Anmeld

24. maj 2010

lion

kitty skriver:

Øv, jeg synes det hele er træls. Tårene ligger hele tiden på vippen, og de negative tanker svæver rundt i hovedet... Jeg er gået langt over tid, men ingen positiv test. Er næsten sikker på at det er stress over behandlingsstart på onsdag, der er skyld i det! Jeg er alene hjemme, fordi manden, for Gud ved hvilken gang, skal arbejde. Han arbejder over, og arbejder weekend. Når han endelig er hjemme er jeg bare træt... Jeg er træt og irritabel hele tiden, og synes alt er uoverskeligt og surt. Jeg er trist, tæt på tårer, glad, nyforelsket, sur, muggen og bare ligeglad i én stor pærevælling... Jeg synes bare ikke jeg orker mere lige nu!

Jeg føler mig overhalet inden om adskillige gange i baby-køen, men hvad nytter det? Det er jo fantastisk for andre at de får lov at opleve den lykke! Men nogle gange slår jeg mig selv oven i hovedet for, at jeg/vi ikke har fået de to streger endnu.. Kan vi virkelig være så dumme, at vi ikke kan skabe et barn selv. Det kræver jo "bare" at dyrke sex på det rette tidspunkt.. Men efter 29 mdr må det siges at vi har ramt virkelig forkert virkelig mange gange.... Og der er mange ting at slå sig selv i hovedet med, det er sjovt nok altid lettest at finde det negative!

Jeg er træt af at være trist og opgivende.. Jeg vil have glæden tilbage.. Jeg håber den venter lige rundt om hjørnet..

Det må heller ikk være sjovt når man så gerne vil være mor og de streger bare ikk kommer.

Nej det er da heller ikk let, det er vist det hel rigtige tidpunkt man skal ramme og der er ikk meget plads til ikk at ramme. så at sige

Jeg krydser fingre for at det snart er din tur

Anmeld

24. maj 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

ej! stort knus fra mig søde! det er ikke BARE at dyrke sex på rette tidspunkt! det er faktisk lidt af et pudslespil!

Anmeld

24. maj 2010

TbCp

Åhhh

Det må for pokker da også bare være rigtig rigtig hådt og rigtig rigtig svært.

Jeg vil dog stadig krydse fingre for at det er lykkedes jer denne gang og at det ikke bare er stress.... jeg selv gik jo 2 uger over inden der kom en positiv test.

Kæmpe knus til dig!

Anmeld

24. maj 2010

otlitrom

JustAnotherName skriver:

Det er sgu okay at være ked af det, vred og frustreret.
Jeg ville selv være frygtelig, at være i nærheden af, hvis det var mig - så jeg kan sagtens forstå, at du ikke kan holde styr på tanker og følelser i alt dette. Det er en hård rutchebane-tur både mentalt og psykisk.

Men jeg er sikker på (det er så nemt for andre bare at sige, men jeg mener det faktisk), at turen også nok snart skal komme til dig. Jeg håber det ihvertfald utrolig meget, for det ville være Jer så velfortjent at få det ønske opfyldt!

Du får et ordentlig trøste-kram herfra 

Er bare så taknemlig for den støtte der altid er herinde. Det betyder virkelig meget, når hovedet brænder sammen! Og ja, jeg tror også jeg er ulidelig at være sammen med for tiden, men det fylder virkelig meget...

Og tak for kram. Selvom de ikke er "rigtige" så varmer de alligevel meget!!

Anmeld

24. maj 2010

otlitrom

lion skriver:

Det må heller ikk være sjovt når man så gerne vil være mor og de streger bare ikk kommer.

Nej det er da heller ikk let, det er vist det hel rigtige tidpunkt man skal ramme og der er ikk meget plads til ikk at ramme. så at sige

Jeg krydser fingre for at det snart er din tur

Jeg håber dine krydsede fingre jælper os lidt på vej! For nej, jeg synes bestemt ikke det er nemt. Men det skal vores barn nok få at vide engang, hvor meget vi kæmpede.. Det må da være en form for kærlighedserklæring. Selvom andre, der har nemmere ved at få børn selvfølgelig også elsker deres børn ubeskrivelig højt!

Så dine billeder af Cassandra. Hun er virkelig en sød lille pige, og hun var så fin i tøjet! Skøn unge!

Anmeld

24. maj 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Åhhh

Det må for pokker da også bare være rigtig rigtig hådt og rigtig rigtig svært.

Jeg vil dog stadig krydse fingre for at det er lykkedes jer denne gang og at det ikke bare er stress.... jeg selv gik jo 2 uger over inden der kom en positiv test.

Kæmpe knus til dig!

Jeg holder også lidt fast i håbet om, at det ikke bare er stress, men at der er en god grund til det. Men det finder vi nok ud af onsdag, hvor jeg skal scannes på klinikken til forsamtalen. Måske finder de "noget" derinde.. Enten en tidlig graviditet, eller en anden god grund til at jeg er 6 dage over tid...

Det gør mig måske også lidt ekstra nervøs... Må bare prøve at slappe af indtil da!

Anmeld

24. maj 2010

otlitrom

ka-ri-na skriver:

ej! stort knus fra mig søde! det er ikke BARE at dyrke sex på rette tidspunkt! det er faktisk lidt af et pudslespil!

Ja, du har ret.. Det ér noget af et puslespil.. Men at det skulle tage 29 mdr, det havde vi vist ikke regnet med. Dog startede vi lidt tidligt, da vi regnede med det ville tage ca et år... Meeen... op imod 2½ havde vi nok ikke tænkt...

Jeg håber brikekrne snart falder på plads, og at mine hjernecelle-brikker kan forholde sig lidt i ro

Anmeld

24. maj 2010

Karo

Sikke noget møg Jeg kan selv huske hvor svært det var at gå og vente på om man er gravid eller ej, og det er bare ikke nemt.

Selvfølgelig skal det nok lykkes for jer at samle pudslespillet, og få det lille barn i så brændende ønsker. Jeg kan godt forstå du føler dig forbigået og snydt, og det har selvfølgelig ikke noget med andres lykke at gøre.

Jeg håber virkeligt for jer at i snart er færdige med at vente.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.