15 mdr og stadig på 2 lure ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Milka

Vinker skriver:

Niklas Emil sov også to gange indtil han var ca 16 mdr. I starten sov han både formiddag og eftermiddag, men så prøvede vi (i samarbejde med vuggestuen) at få ham på kun en lur om dagen, men da han ikke ville sove ret længe til middag måtte han ofte ud og sove igen om eftermiddagen....

Jeg fik at vide at børn bare er meget forskellige. At nogen aldrig kommer ned på kun en lur. Det er bare ikke alle der kan nøjes med at sove en gang og det er ikke alle der kan finde ud af at tage en god lang lur der til middag.....

Og nu hvor Niklas Emil fast kun sover en gang om dagen så svinger søvnen også imellem 1½ time og 3 timer....

En af pigerne fra mødregruppen er først lige begyndt kun at få en lur og hun er 20 mdr.

20 mdr!!

synes bare livet ville være så meget nemmere med kun én lur!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Vinker

Milka skriver:

20 mdr!!

synes bare livet ville være så meget nemmere med kun én lur!

Ja det er også meget nemmere når det kun er en lur. jeg syntes ihvert fald ikke det var til at planlægge noget da han sov to gange...

håber du kan få det kogt ned til en lur snarest. tror også det er lidt en vanesag.

Niklas Emil blevet at komme ud og sove ca 11.30

Anmeld

24. maj 2010

Milka

Vinker skriver:

Ja det er også meget nemmere når det kun er en lur. jeg syntes ihvert fald ikke det var til at planlægge noget da han sov to gange...

håber du kan få det kogt ned til en lur snarest. tror også det er lidt en vanesag.

Niklas Emil blevet at komme ud og sove ca 11.30

vanesag hvis barnet er i dagpleje, ja ... jeg har i hvert fald ikke haft særlig meget held med det. de bliver simpelthen så trætte og hysteriske om formiddagen at det ofte går helt galt!

hvad tid står n.e. op om morgenen, og hvad tid kommer han i seng om aftenen?

Anmeld

24. maj 2010

Vinker

Milka skriver:

vanesag hvis barnet er i dagpleje, ja ... jeg har i hvert fald ikke haft særlig meget held med det. de bliver simpelthen så trætte og hysteriske om formiddagen at det ofte går helt galt!

hvad tid står n.e. op om morgenen, og hvad tid kommer han i seng om aftenen?

Niklas Emil står op omkring kl 7 om morgenen (+/- ) og kom før i seng kl 19. Her på det sidste er klokken dog begyndt at blive 20 før han kommer i seng.

Han sover omkring 13-14 i snit i døgnet.

Anmeld

24. maj 2010

JustAnotherName

Milka skriver:

hold da op der er knald på celina, hva? bliver hun slet ikke træt i løbet af dagen?

Jo for sørensen, hun gnubber øjne, næse og ører henover aftensmaden, og har svært ved at holde sig kørende fra sidst på eftermiddagen. Men hun er stædig, så selvom hun bliver tilbudt en lur igen senere, og hun trænger til det, så overgiver hun sig bare ikke. Fjollet, for hun ville have gavn af det.

Anmeld

24. maj 2010

ChatH

Milka skriver:

så er pigerne et år og tre måneder i dag – synes de er så stoooore

men vi bøvler stadig med lurene! hvis de ikke får deres formiddagslur går de helt i selvsving, begge to. synes at alle jeg snakker med der har børn på samme alder er nede på én lur og har været det længe

men nu har jeg en teori hvorfor: tror det er fordi de ikke går i vuggestue/dp. de tvillingedrenge på 16 mdr vi leger med er også stadig på to lure, og de bliver også passet hjemme. der er simpelthen ikke nok knald på til at man kan holde sig vågen i 5-6 timer af gangen!

giver det mening synes i?

Tror også det har noget at sige, men tror også bare at der er forskel på børn. Victoria og Emma-Sophie blev passet hjemme sammen med to andre, og der var fuld drøn på men victoria stoppede med to lure da hun var et år og Emma-Sophie først da hun næsten var to år!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.