En hyggelig dag...............................mange billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

ChatH

lion skriver:

I lørdags var vi et smut til Vordingborg.

Vi tog hjemmefra kl. 10.30 da vi lige skulle et smut forbi min fætter inden vi skulle videre.

kl. 11.30 var vi i Vordingborg hos min fætter, der fik vi pandekager med is, MUMS.  Vi var hos min fætter for at aflevere noget tøj til hans datter, noget fra Cassandra som var for småt. Altid dejligt at kunne dele.

kl. 14 skulle vi være til Emmas fødselsdag også i Vordingborg. Hun blev 11 år.

Det var en super hyggelig dag med masser af solskin og leg. Vi fik rigtig god mad, flaskesteg på grillen. MUMS.

Emma og Cassandra legede fint.kørte tur i dukkevogn, hoppede tampolin, faldt i søvn. Billeder med

Det eneste dårlige var at Julius var lidt på tværs nok grundet varmen og der var så nogen i selskabet som synes vi skulle give Julius mad, for så holdt ham jo mund. Det skal lige siges at han på 2 timer havde spist 260 ml. Jacob var ved at

Hun er bare så lækkerSer ud til at have været en skøn dag for alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Barbamama

Åååårh smukke pige!!!!! Det har da bare været en skøn dag

Anmeld

24. maj 2010

anna-jonas

Lyder som en rigtig hyggedag i har haft...............måske lige med undtagelse af Julius...........(ville dælme også blive gal, hvis det skete for os, det med maden).

Cassandra er da bare så viunderlig..............kan hun bare falde i søvn over alt??

Anmeld

25. maj 2010

lion

JustAnotherName skriver:

Sikke mange skønne billeder af dine dejlige børn 

Mange tak, elsker at se billeder af dine piger

Anmeld

25. maj 2010

lion

Vinker skriver:

Åååh sikke meget skønne billeder - Hvor er Cassandra fin i den kjole og ja jeg må også sige at hun er slet ikke til at stå for der hvor hun sover på sansegyngen.

Hihi flaskesteg - god stavefejl

Jeg har købt kjolen i H&M, jeg synes det ligner en rigtig bondekjole.

Jeg er også helt vil dmed de billeder vi tog af hende sovende. Hun er så sød og fin når hun sover.

Vidste du ikk at det er sådan flæskesteg staves i dag.

Anmeld

25. maj 2010

lion

Anna-jonas skriver:

Lyder som en rigtig hyggedag i har haft...............måske lige med undtagelse af Julius...........(ville dælme også blive gal, hvis det skete for os, det med maden).

Cassandra er da bare så viunderlig..............kan hun bare falde i søvn over alt??

Ja vi havde en super god dag.

Ja det var ret irriterne at nogen blandede sig i hvornår og hvor meget mad han skulle ha.Julius var ret umulig, mange gange er det kom mor der virker, men når vi ikk se Jacobs familie så tit, vil de jo gerne holde ham, især farmor. Det er jo også ok, hun klarede hans skrigeri flot, måske fordi JAcob var et kolik barn i 1 år hver nat.

Det værste er at ham der sagde sådan, er genbo til dem vi var hos og er ikk familie. Han sagde det heller ikk særligt pænt. Men Jacobs far og bror sagde han bare skulle glemme ham, da han jo vidste bedst med hans søn.

Er hun træt nok, ja så falder hun i søvn alle steder. En gang var jeg hos min søster med klapvognen, og Jacob hentede hende fra vuggestuen, lige inden lur. Han havde Cassandra i hånden og det endte med at hun faldt i søvn i armene på Jacob i den ene bus, og Jacob skulel med en bus mere, så han havde mega lange arme da han kom til min søster, for han måtte vente 10 min stående med Cassandra i armen på den sidste bus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.