Anna-jonas skriver:
Lyder som en rigtig hyggedag i har haft...............måske lige med undtagelse af Julius...........(ville dælme også blive gal, hvis det skete for os, det med maden).
Cassandra er da bare så viunderlig..............kan hun bare falde i søvn over alt??
Ja vi havde en super god dag.
Ja det var ret irriterne at nogen blandede sig i hvornår og hvor meget mad han skulle ha.Julius var ret umulig, mange gange er det kom mor der virker, men når vi ikk se Jacobs familie så tit, vil de jo gerne holde ham, især farmor. Det er jo også ok, hun klarede hans skrigeri flot, måske fordi JAcob var et kolik barn i 1 år hver nat.
Det værste er at ham der sagde sådan, er genbo til dem vi var hos og er ikk familie. Han sagde det heller ikk særligt pænt. Men Jacobs far og bror sagde han bare skulle glemme ham, da han jo vidste bedst med hans søn.
Er hun træt nok, ja så falder hun i søvn alle steder. En gang var jeg hos min søster med klapvognen, og Jacob hentede hende fra vuggestuen, lige inden lur. Han havde Cassandra i hånden og det endte med at hun faldt i søvn i armene på Jacob i den ene bus, og Jacob skulel med en bus mere, så han havde mega lange arme da han kom til min søster, for han måtte vente 10 min stående med Cassandra i armen på den sidste bus.
Anmeld