En hyggelig dag...............................mange billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

lion

I lørdags var vi et smut til Vordingborg.

Vi tog hjemmefra kl. 10.30 da vi lige skulle et smut forbi min fætter inden vi skulle videre.

kl. 11.30 var vi i Vordingborg hos min fætter, der fik vi pandekager med is, MUMS.  Vi var hos min fætter for at aflevere noget tøj til hans datter, noget fra Cassandra som var for småt. Altid dejligt at kunne dele.

kl. 14 skulle vi være til Emmas fødselsdag også i Vordingborg. Hun blev 11 år.

Det var en super hyggelig dag med masser af solskin og leg. Vi fik rigtig god mad, flaskesteg på grillen. MUMS.

Emma og Cassandra legede fint.kørte tur i dukkevogn, hoppede tampolin, faldt i søvn. Billeder med

Det eneste dårlige var at Julius var lidt på tværs nok grundet varmen og der var så nogen i selskabet som synes vi skulle give Julius mad, for så holdt ham jo mund. Det skal lige siges at han på 2 timer havde spist 260 ml. Jacob var ved at

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

sarahb

det ser bare ud til det har været en helt fantastisk tur.. nogle fantastiske billeder af cassandra specielt hvor hun sover på sansegyngen hihi

Anmeld

24. maj 2010

TbCp

Århhh det ser ud som en rigtig hyggelig dag!

Er vild med billederne hvor hun sover i sansegyngen

Anmeld

24. maj 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

Vi tog hjemmefra kl. 10.30 da vi lige skulle et smut forbi min fætter inden vi skulle videre.

kl. 11.30 var vi i Vordingborg hos min fætter, der fik vi pandekager med is, MUMS.  Vi var hos min fætter for at aflevere noget tøj til hans datter, noget fra Cassandra som var for småt. Altid dejligt at kunne dele.

Det var en super hyggelig dag med masser af solskin og leg. Vi fik rigtig god mad, flaskesteg på grillen. MUMS.

Emma og Cassandra legede fint.kørte tur i dukkevogn, hoppede tampolin, faldt i søvn. Billeder med

Det eneste dårlige var at Julius var lidt på tværs nok grundet varmen og der var så nogen i selskabet som synes vi skulle give Julius mad, for så holdt ham jo mund. Det skal lige siges at han på 2 timer havde spist 260 ml. Jacob var ved at

hvor er hun bare blevet stor:0) smukke tøs....

sikke en masse legetøj... det er et helt tivoli jo:0) skønt....

træls at folk havde den holdning mht Julius...

Anmeld

24. maj 2010

lion

hvor er hun bare blevet stor:0) smukke tøs....

sikke en masse legetøj... det er et helt tivoli jo:0) skønt....

træls at folk havde den holdning mht Julius...

Ja den holdning var også ret irriterne.

Jacob svigerinde er selvstændig dagplejemor, derfor at det legetøj. Men jo et helt tivoli.

Mange tak, ja hun vokser godt lige for tiden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. maj 2010

lion

sarahb skriver:

det ser bare ud til det har været en helt fantastisk tur.. nogle fantastiske billeder af cassandra specielt hvor hun sover på sansegyngen hihi

Mange tak.

Hun var så træt, så jeg lagde hende på gynge og gyngede hende og det synes hun var sjovt og så faldt hun i søvn, hun sov der 1 -1½ time. Det havde hun også haft behov for

Anmeld

24. maj 2010

lion

TbCp skriver:

Århhh det ser ud som en rigtig hyggelig dag!

Er vild med billederne hvor hun sover i sansegyngen

Jeg gik bagefter ind og hentede et tæppe og hun sov ca 1-1½ time der.

Anmeld

24. maj 2010

Vingummien

lion skriver:

Nårh så blev hun lige gynget i søvn den dejlige tøs

Han skal da slet ikke proppes med mad, men godt at høre at han er kommet godt i gang med at få noget mad i sækken

Anmeld

24. maj 2010

JustAnotherName

Sikke mange skønne billeder af dine dejlige børn 

Anmeld

24. maj 2010

Vinker

Åååh sikke meget skønne billeder - Hvor er Cassandra fin i den kjole og ja jeg må også sige at hun er slet ikke til at stå for der hvor hun sover på sansegyngen.

Hihi flaskesteg - god stavefejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.