er jeg virkelig så stor..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Vial

Sådan nogle kommentarer kunne jeg aldrig blive sur over. Trods mine hormoner sætter mig på alvorlige prøvelser. Har ikke udelukket, at jeg inden fødslen har samlet mig x antal hærværk- og voldsdomme sammen, som skal afsones!

At fremmede kommenterer ens krop med diverse halv humoristiske udtalelser er da til at se igennem fingre med. Man vækker jo lidt opsigt med en stor fin mave.

Jeg synes det er værre at to mennesker her i min ejendom (vi er 8 husstande med en masse fælles) ALDRIG har kommenteret eller tilkendegivet at jeg nu render rundt med fodbold på maven. Dét kan pisse mig af!

Sådan er vi jo så forskellige :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

june1987

hihi det synes jeg var iorden sagt

Anmeld

24. maj 2010

june1987

KaMa skriver:

Sådan nogle kommentarer kunne jeg aldrig blive sur over. Trods mine hormoner sætter mig på alvorlige prøvelser. Har ikke udelukket, at jeg inden fødslen har samlet mig x antal hærværk- og voldsdomme sammen, som skal afsones!

At fremmede kommenterer ens krop med diverse halv humoristiske udtalelser er da til at se igennem fingre med. Man vækker jo lidt opsigt med en stor fin mave.

Jeg synes det er værre at to mennesker her i min ejendom (vi er 8 husstande med en masse fælles) ALDRIG har kommenteret eller tilkendegivet at jeg nu render rundt med fodbold på maven. Dét kan pisse mig af!

Sådan er vi jo så forskellige :-)

vent du bare til du kommer, til den sidste del af graviditeten så genere alt en fra uge 35 synes jeg er værst

Anmeld

24. maj 2010

line melias mor

june1987 skriver:

vent du bare til du kommer, til den sidste del af graviditeten så genere alt en fra uge 35 synes jeg er værst

virkelig dårlig stil af dem forstår udemærket godt du reagerede sådan hormoner eller ej. kan ikke lade være med at tænke på hvad de ellers kunne finde på at sige til mennesker som måske er overvægtige eller lignende. havde reageret på præcis samme måde som dig

Anmeld

24. maj 2010

Vial

june1987 skriver:

Ja, du har ret - MEEEN jeg venter tvillinger, så jeg er nok lidt "forud" på alle generne. Nøj, hvor de allerede presser på her i 26. uge!!

Anmeld

24. maj 2010

lisbethita

sophieamalia skriver:

idag var jeg sammen med min veninde i svømmehallen.. (rigtig rigtig skønt) Nå men vi har jo så været der i et par timer da vi bliver enige om at gå op igen, på kanten af bassenget sidder der to piger, og da vi går op af vandet siger de, nå der faldt vandet lige 10 m..  

Jeg vender mig så om og siger, ja og når i går i stiger det med 40 m.. (ja, rigtig u modent af mig, men jeg kunne simpelthen holde min k*ft.)

sophie 

Ja det er lidt noget andet, når det er en selv, der siger det i sjov!! Det har min veninde og jeg gjort. Jeg var nok også blevet lidt ked af det, hvis andre havde sagt det om mig. Man er vel lidt nærtagende som "flodhest" (det kaldte vi os selv). Jeg var egentligt meget lille som gravid, men derfor er det stadigt lidt følsomt, det med vægten.

Kram herfra

Anmeld

24. maj 2010

june1987

KaMa skriver:

Ja, du har ret - MEEEN jeg venter tvillinger, så jeg er nok lidt "forud" på alle generne. Nøj, hvor de allerede presser på her i 26. uge!!

jaaa det er self rigtigt men harmonerne er jo de samme i de sidste uge uanset hvor mange eller hvor stor man er

Anmeld

24. maj 2010

LinLin

Sådan nogle kommentarer gør mig overhovedet ikke noget! Der er ligesom en grund til at jeg er "overvægtig" nu -  og er overbevist om at folk ikke ville komme med "tykke"-kommentarer, hvis ikke det var fordi, de tydeligt kunne se jeg er gravid  (er der rigtigt antal "ikke" i den sætning )

Spil med

Anmeld

24. maj 2010

CiSo

ja, jeg kan sagtens se en grund til ikke at blive sur, fordi det jo ligesom er meningen at man skal blive tyk!! Men jeg tror altså ikke min ligner en gravid mave endnu + jeg har det virkelig ikke så let med at ,min mave vokser og jeg føler mig "stor" fordi tallene på vægten stiger.. Jeg har ALTID haft problemer med min vægt, fordi jeg vejede for lidt! Så det er måske derfor jeg blev så sur!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.