er jeg virkelig så stor..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

CiSo

idag var jeg sammen med min veninde i svømmehallen.. (rigtig rigtig skønt) Nå men vi har jo så været der i et par timer da vi bliver enige om at gå op igen, på kanten af bassenget sidder der to piger, og da vi går op af vandet siger de, nå der faldt vandet lige 10 m..  

Jeg vender mig så om og siger, ja og når i går i stiger det med 40 m.. (ja, rigtig u modent af mig, men jeg kunne simpelthen holde min k*ft.)

sophie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Vidunderligeunger

sophieamalia skriver:

idag var jeg sammen med min veninde i svømmehallen.. (rigtig rigtig skønt) Nå men vi har jo så været der i et par timer da vi bliver enige om at gå op igen, på kanten af bassenget sidder der to piger, og da vi går op af vandet siger de, nå der faldt vandet lige 10 m..  

Jeg vender mig så om og siger, ja og når i går i stiger det med 40 m.. (ja, rigtig u modent af mig, men jeg kunne simpelthen holde min k*ft.)

sophie 

FUCK DA DEM! tsk.. de er sgu da bare pisse misundelige på det ikke er dem som er gravide... det må du ikke tage så tungt, nogen mennesker er bare til for at gøre livet surt for andre... 

en kæmpe til dig!!

Anmeld

23. maj 2010

grinny

Nej nogle dumme tøser! Det ville jeg heller ikke ha fundet mig i. 

Hvorfor er folk blevet så respektløse? Førhen kunne man da godt snakke ordentligt!

Anmeld

23. maj 2010

Lucipher

Da jeg var ude og go morgen tur med min hund forleden dag, var der en mand i en stor varevogn der råbte ud af vinduet at jeg skulle lade være med at spise alle de fodbolde. Super fedt når man i forvejen har alt for mange hormoner kørende i kroppen.

Så bare luk ørene for hvad de siger og op med humøret igen.

Anmeld

23. maj 2010

Laulund87

Det kan godt være det er totalt umodent, men jeg havde også svaret igen. Har slet ikke temperament til at ignorere sådan noget

Anmeld

23. maj 2010

CiSo

Lucipher skriver:

Da jeg var ude og go morgen tur med min hund forleden dag, var der en mand i en stor varevogn der råbte ud af vinduet at jeg skulle lade være med at spise alle de fodbolde. Super fedt når man i forvejen har alt for mange hormoner kørende i kroppen.

Så bare luk ørene for hvad de siger og op med humøret igen.

amen hvad fanden bilder folk sig ind!! 

og tak, fordi i er så søde!

Anmeld

23. maj 2010

CiSo

Laulund87 skriver:

Det kan godt være det er totalt umodent, men jeg havde også svaret igen. Har slet ikke temperament til at ignorere sådan noget

nej det har jeg nemlig heller ikke, jeg er så dårlig til bare at lukke ørene! 

Anmeld

23. maj 2010

Laulund87

sophieamalia skriver:

nej det har jeg nemlig heller ikke, jeg er så dårlig til bare at lukke ørene! 

Og slet ikke når hormonerne raser

Anmeld

23. maj 2010

CiSo

Laulund87 skriver:

Og slet ikke når hormonerne raser

hihi, ja det er jo det.. Så er det slet ikke til at styrer!

Anmeld

24. maj 2010

lululupo

hmmmmm de må ha et trist liv........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.