pigernes nye værelser:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

ChatH

Tak allesammen!! Er også lidt stolt

Pigerne elsker bare deres værelse og lagde sig bare til at sove igår uden problemer. så fedt.

Det er helt sikkert kampen værd, men gjorde det Satme ikke igen- det har været alt for hårdt følelsesmæssigt. men det er jo også en anden sag når det er en forsikringssag og ikke bare et byggeprojekt.

Ved hæfter lige et par billeder af tøserne ved sove tid igår.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Jules

Hvor er det bare blevet nogle super fine værelser

Og et rigtig lækkert soveværelse....

Hvor har du købt wallstickersne?

Anmeld

24. maj 2010

ChatH

Jules skriver:

Hvor er det bare blevet nogle super fine værelser

Og et rigtig lækkert soveværelse....

Hvor har du købt wallstickersne?

Tusinde tak!!

elsker også bare mit soveværelse nu

Wallstickers har jeg købt af en pr trendsales, men hvis du skal bruge nogen så sig det til mig så får du en direkte mail og så skriver du bare at jeg har anbefalet ham det kunne måske rette prisen lidt.

Anmeld

24. maj 2010

Barbamama

WAUW!!!!! Det er godt nok blevet flot!!!! Er vildt misundelig!!! Og hvor ser det godt ud det tekst der er kommet på jeres seng

Anmeld

25. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

FUCK HVOR ER JEG TRÆT!!! har ikke siddet ned siden kl. 8.00 lørdag morgen. vi stod op og spiste morgenmad og afleverede så tøserne hos mormor og morfar og tøg ud og handlede de sidste finesser til tøsernes værelser.

Alle møblerne stod i kasser og skulle bare lige samles da alle var nye- det tager bare lang tid! men vi manglede lige de sidste finesser som farver- malebøger- hulahopringe med mere. Vi var væk 2 timer og kom til sidst hjem med en masse poser og slæbte på alt muligt.

da vi kom hjem havde vi håndværkere så kasper måtte rende rundt og hjælpe med dit og dat så mor og her måtte igang med skruetrækker lim og skrumaskine( hvilket jeg bare ikk er god til). og så gør det der ikke nemmere at fede dorit her har en dunk der stritter fint frem for en

Nåh men jeg fik samlet taburetter - gyngestole og borde.

Kl.15.30 var vi endnlig alene og skulle igang med værelserne. vi gik først i seng kl. 01.45 i vores nye seng. HVOR FØLTES DET GODT MED EN SENG- især når man ikke har haft en i et år!!!

kl. 7.30 ringede vækkeuret og vi var ikke friske.men der skulle lige støvsuges og vaskes gulv og ja alt det sidste.

da klokken var 15.30 kom mine forældre og tøserne- og hvor blev det glade. Håber billederne taler for sig selv.

så imens mineforældre og kasper nød et glas vin gik pigerne på hver deres værelse og har leget der siden.

Kl. 21.18 satte vi os i sofaen med fødderne op. MINE TØR SNURRE!!!

rigtig mange Chatarina

hvor er de bare fine de værelser.... jeg er også bare kæmpe fan af walstickers...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.