FUCK HVOR ER JEG TRÆT!!!
har ikke siddet ned siden kl. 8.00 lørdag morgen. vi stod op og spiste morgenmad og afleverede så tøserne hos mormor og morfar og tøg ud og handlede de sidste finesser til tøsernes værelser.
Alle møblerne stod i kasser og skulle bare lige samles da alle var nye- det tager bare lang tid! men vi manglede lige de sidste finesser som farver- malebøger- hulahopringe med mere. Vi var væk 2 timer og kom til sidst hjem med en masse poser og slæbte på alt muligt
.
da vi kom hjem havde vi håndværkere så kasper måtte rende rundt og hjælpe med dit og dat så mor og her måtte igang med skruetrækker lim og skrumaskine( hvilket jeg bare ikk er god til
). og så gør det der ikke nemmere at fede dorit her har en dunk der stritter fint frem for en
Nåh men jeg fik samlet taburetter - gyngestole og borde.
Kl.15.30 var vi endnlig alene og skulle igang med værelserne. vi gik først i seng kl. 01.45 i vores nye seng. HVOR FØLTES DET GODT MED EN SENG- især når man ikke har haft en i et år!!!
kl. 7.30 ringede vækkeuret og vi var ikke friske.
men der skulle lige støvsuges og vaskes gulv og ja alt det sidste.
da klokken var 15.30 kom mine forældre og tøserne- og hvor blev det glade. Håber billederne taler for sig selv.
så imens mineforældre og kasper nød et glas vin gik pigerne på hver deres værelse og har leget der siden.
Kl. 21.18 satte vi os i sofaen med fødderne op. MINE TØR SNURRE!!!
rigtig mange
Chatarina
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld