pigernes nye værelser:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

ChatH

FUCK HVOR ER JEG TRÆT!!! har ikke siddet ned siden kl. 8.00 lørdag morgen. vi stod op og spiste morgenmad og afleverede så tøserne hos mormor og morfar og tøg ud og handlede de sidste finesser til tøsernes værelser.

Alle møblerne stod i kasser og skulle bare lige samles da alle var nye- det tager bare lang tid! men vi manglede lige de sidste finesser som farver- malebøger- hulahopringe med mere. Vi var væk 2 timer og kom til sidst hjem med en masse poser og slæbte på alt muligt.

da vi kom hjem havde vi håndværkere så kasper måtte rende rundt og hjælpe med dit og dat så mor og her måtte igang med skruetrækker lim og skrumaskine( hvilket jeg bare ikk er god til). og så gør det der ikke nemmere at fede dorit her har en dunk der stritter fint frem for en

Nåh men jeg fik samlet taburetter - gyngestole og borde.

Kl.15.30 var vi endnlig alene og skulle igang med værelserne. vi gik først i seng kl. 01.45 i vores nye seng. HVOR FØLTES DET GODT MED EN SENG- især når man ikke har haft en i et år!!!

kl. 7.30 ringede vækkeuret og vi var ikke friske.men der skulle lige støvsuges og vaskes gulv og ja alt det sidste.

da klokken var 15.30 kom mine forældre og tøserne- og hvor blev det glade. Håber billederne taler for sig selv.

så imens mineforældre og kasper nød et glas vin gik pigerne på hver deres værelse og har leget der siden.

Kl. 21.18 satte vi os i sofaen med fødderne op. MINE TØR SNURRE!!!

rigtig mange Chatarina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

ChatH

Sætter lige lidt billeder ind af vores soveværelse også

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. maj 2010

anna-jonas

Årrrrhhhhhhhh................mand, hvor er det flot.

Stort tillykke med de fine prinsesseværelser. Anna ville blive dødeligt misundelig, hvis hun så billederne. Heldigvis får hun og Ida også et flot værelse, i løbet af sommeren. Vi er nemlig lige strartet projekt tilbygning............Puhhhh.

Anmeld

24. maj 2010

JustAnotherName

oookay, måske jeg er lidt over-sensitiv, men jeg blev da hellt rørt (og ja, næsten med tårer, hehe) af at se de billeder. Det er tydeligt at se pigernes begejstring. Bare billedet, hvor de står udenfor hver deres værelses-dør...

Hooold nu da helt op, hvor har de bare fået nogle sindsygt flotte værelser. Heldige tøser. Jeg kan godt forstå, at de har brugt hele dagen på hver deres respektive rum ...for sikke da et fantastisk sted at få.

Jeg er vild med skriften. Og især er det sødt med "Kys mig altid godnat", henover Jeres seng. Hvor ser det hele bare godt ud.

Dejligt for Jer .....særligt nu hvor det ER ordnet - ikke?!
...og husk nu også at passe godt på dig selv og lillebror-bebs.

Knus   ...og godnat herfra os.

Anmeld

24. maj 2010

lion

Hvor er det en god tekst over jeres seng.

Hvor er det nogle super flotte værelser dine piger har fået. Kan godt forstå de er glade for dem

Anmeld

24. maj 2010

MORJESPERSEN

Hold da op der har været gang i den hjemme hos jer... jeg kan godt forstå hvis er lidt trætte nu... Men sikke et flot resultat, jeg er helt sikker på at det var det hele vær.. for det kan man da se på dine piger som de står de pænt og spændt på at se deres nye værlser.... Du er meget kreativ, jeg havde aldrig fundet på det du har med at skrive Kys mig altid godnat, jeg syndes det er super romanstik!!!!! Her hjemme skal vi muligvis også igang med dethelt store bygge project, de kommer fra banken på tirsadg og vudre om vi kan låne en god sum penge så vi kan få nyt tag, solfanger, vinduer og nyt fyr og så lagt naturgas ind. Og så skal der males i hele hytten, laves nyt bade værlse i kælderen, og så er vi ved at bygge til i stuen.. så der sker også lidt hos os....

Pas nu godt på dig selv...

KNus her fra og endnu engang stort tillykke med de flote værlser og jeres nye seng

Anmeld

24. maj 2010

TbCp

Århhh de er da bare SÅ fine!!!!

Teksten i har på sengen, den har vi på væggen over vores seng (bare på engelsk)

Anmeld

24. maj 2010

Milka

fantastisk! jeg skal også snart til at lave pigernes værelse helt om, male osv

Anmeld

24. maj 2010

sarahb

ej hvor erdet blevet flot smukke, det er helt vidlt.. Det ser bare super lækkert ud. Og nu har det sikkert været vente tiden værd for jer

Er glad for i endelig er ved at være der, det betyder meget for mig når jeg ved hvor langt nede du har været.
Så stort tillykke med det smukke

Anmeld

24. maj 2010

Karo

Hold da op hvor er det hele bare flot

Hvis i kommer til at kede jer så er i meget velkommen til at komme her og fortsætte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.