Vægt på jeres mdr3 baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

TbCp

lisbethita skriver:

Gik lige ind for at se, om du havde billeder af din datter. Hun er i hvert fald ikke et buddah-barn :-) For dælen hun er smuk!!!

Har lige kommenteret et af dine billeder...sjovt, at Malou Vilma har lavet en kommentar. Hvordan mon hun går og har det? Det var noget mærkeligt noget, hva?

Apropos de kære små, så føles det også som om, at jeg har fløde i mine babser. Hvor længe ammede du hende??

Kram

Nej hun er ikke Buddah barn længere Men det var hun da hun var lille, for pokker der var elastikker om arme og lår

Ja det var noget af en historie med hende.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

B&J

sikke nogle dejlige str. jeres børn har eller havde glæder mig vildt til af se hvor stor han er blevet...

Anmeld

24. maj 2010

Unalisa

min søn vejede ved fødslen 2960g og var 50½cm. ved 3 mdr vejede han 6500 og var 62 cm

Anmeld

24. maj 2010

forår

Min datter var 3308g og 50 cm ved fødsel og da hun var 3 mdr vejede hun 6700g og 64cm..en odentlig basse. Hun er 6mdr nu og skal ha sp på besøg imorgen, så er ret spændt på hvad hun vejer men gætter på 8500g

Anmeld

24. maj 2010

B&J

forår skriver:

Min datter var 3308g og 50 cm ved fødsel og da hun var 3 mdr vejede hun 6700g og 64cm..en odentlig basse. Hun er 6mdr nu og skal ha sp på besøg imorgen, så er ret spændt på hvad hun vejer men gætter på 8500g

hihihi kan jeg godt forstå hun får noget godt mad

Anmeld

24. maj 2010

forår

B&J skriver:

hihihi kan jeg godt forstå hun får noget godt mad

Ja der må være fløde i madkasserne 

Anmeld

24. maj 2010

B&J

forår skriver:

Ja der må være fløde i madkasserne 

Ja hihihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.