Vægt på jeres mdr3 baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

B&J

Bare lige for af være lidt nysgerrig vil jeg bare lige vide hvad jeres 3mdrs baby vejede???

da min dreng bliver 3mdr her til den 4 og den 2 skal han have sit prik så vil jo også lige veje ham så jeg kan se hvor stor han er blevet

Mange krammer her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

siw84

min søn blev 3 mdr for 1 uge siden og han blev målt til 64 cm og 5800 g.. vægtmæssigt ligger han lige under gns. og over gns. i højden..

hilsen siw

Anmeld

24. maj 2010

SHERO

Da min søn var 3 måneder vejede han 5450 g og var 61 cm

Anmeld

24. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Laura blev målt og vejet kort inden hun blev 3 mdr... 63 cm og 5300 gram! Hun følger sin egen kurve fuldstændig, men i forhold til gennemsnittet er hun længere og vejer mindre

Anmeld

24. maj 2010

TbCp

Da Liva var 3 mdr. målte hun 59 cm og vejede 6100g

Anmeld

24. maj 2010

TbCp

TbCp skriver:

Da Liva var 3 mdr. målte hun 59 cm og vejede 6100g

Det er egentlig sjovt at se... Liva var jo en lille fis på 2670g ved fødslen.... jeg må da have haft fløde i babedutterne

Anmeld

24. maj 2010

lisbethita

TbCp skriver:

Det er egentlig sjovt at se... Liva var jo en lille fis på 2670g ved fødslen.... jeg må da have haft fløde i babedutterne

Det er sjovt...min datter vejede det samme som din ved fødslen...og nu som 9 uger vejer hun 5200g allerede....!!! Det er lidt som om de små babyer skal kompensere for deres små vægte og tage ekstra på, tror du ikke?? Bare de har det godt  det er det vigtigste.

Kram

Anmeld

24. maj 2010

TbCp

lisbethita skriver:

Det er sjovt...min datter vejede det samme som din ved fødslen...og nu som 9 uger vejer hun 5200g allerede....!!! Det er lidt som om de små babyer skal kompensere for deres små vægte og tage ekstra på, tror du ikke?? Bare de har det godt  det er det vigtigste.

Kram

Jo det kan godt være det er sådan noget

Liva gik fra at være et lille skravl til at blive en Buddah baby

Anmeld

24. maj 2010

Svei

7,7kg og 68 cm var den ene og den anden 6,8kg og 65 cm....den sidste har jeg ikke skrevet ned for tre mdr.

Anmeld

24. maj 2010

lisbethita

TbCp skriver:

Jo det kan godt være det er sådan noget

Liva gik fra at være et lille skravl til at blive en Buddah baby

Gik lige ind for at se, om du havde billeder af din datter. Hun er i hvert fald ikke et buddah-barn :-) For dælen hun er smuk!!!

Har lige kommenteret et af dine billeder...sjovt, at Malou Vilma har lavet en kommentar. Hvordan mon hun går og har det? Det var noget mærkeligt noget, hva?

Apropos de kære små, så føles det også som om, at jeg har fløde i mine babser. Hvor længe ammede du hende??

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.