Slimprop gået?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

Risen

Tanja78 skriver:

haha det var lige præcis der jeg opdagede det  

Men som andre også skriver - du behøver ikke være nervøs der kan gå flere uger, at miste slimproppen har ikke rigtig nogen egentlig betydning for fødslen. Jeg ringede derud dengang og spurgte dem

Haha lækkert med lidt blødt til fusserne.. 

Ja tager det også meget roligt nu .. Man kan jo hurtigt hidse sig helt op over ingenting..

Tak for svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Risen

Zette skriver:

Jaaah Et jag i ryggen og jeg har ligget i søvne om natten og hevet Nicolai i armen og sagt "jeg tror det er nu" - og det kan jeg ikke huske overhovedet. Tilsidst måtte han tænde lyset og spørge om jeg var vågen! og siger mindst en gang om dagen nu at jeg har ondt, men at det skal gøre MERE ondt.

Da jeg lå på hospitalet havde jeg så ondt at jeg ikke kunne snakke, så med mindre du har været derude så tror jeg altså der er et stykke endnu. Vejret bliver taget HELT fra dig og når de står og siger "dyyyybe vejrtrækninger" så tænker man JA JA jeg skal bare overleve!!!

Hehe det er jo det.. Man bliver en smule paranoid.. Men det er jo egentlig meget forståeligt.. 

Jo i nat havde jeg det faktisk sådan at jeg havde lyst til at skrige.. Måtte knuge mig ind til dynen for at holde det ud.. Mærkeligt det bare er forsvundet nu.. glæder mig sku ikke særlig meget til fødslen hvis smerterne gør mere ondt end i nat.. 

Anmeld

23. maj 2010

lululupo

hmmm tror bare det er udflåd, det er der rigtig meget af sidst i graviditeten...... 

Slimproppen kan gendanne sig hvis det skulle være den, da min gik, gav det et plob i toilettet og den var gullig med røde " streger "

Anmeld

23. maj 2010

Risen

lululupo skriver:

hmmm tror bare det er udflåd, det er der rigtig meget af sidst i graviditeten...... 

Slimproppen kan gendanne sig hvis det skulle være den, da min gik, gav det et plob i toilettet og den var gullig med røde " streger "

Arh tror ikke det er udflåd.. Det var virkelig sådan sejt i det i forhold til det almindelige udflåd... Har læst det er meget forskelligt hvordan det ser ud fra person til person.. 

Anmeld

23. maj 2010

lululupo

Risen skriver:

Arh tror ikke det er udflåd.. Det var virkelig sådan sejt i det i forhold til det almindelige udflåd... Har læst det er meget forskelligt hvordan det ser ud fra person til person.. 

ja den kan vist se meget forskellig ud, men den gendanner sig, min røg i uge 32 Bare vent en uges tid med at gå i svømmehallen......

Anmeld

24. maj 2010

Corn

Risen skriver:

dejligt jeg ikke er den eneste .. Ja det betyder vist ikke nødvendigvis at der sker noget de næste uger.. Men lidt spændende er det da.. Hvornår er det du har termin? .. Lige efter mig ikke ? 

Har termin den 2. juli, men håber jeg følger mit "gamle" mønster og føder før termin... Så jeg når at få lidt tid alene, inden de stores institution lukker 14 dage for ferie...

Det synes jeg virker lidt uoverskueligt med en nyfødt på armen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.