Slimprop gået?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.875 visninger
25 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

Risen

Lidt gusten men var lige på toilet og tjekkede så mine trusser og opdagede at mit udflåd var så tykt og hvidt at det umuligt kunne være udflåd.. Har jo haft en slags smerter i nat så nu står jeg så og tænker at der måske ikke går så lang tid før baby er ude.. Hvordan så jeres slimprop ud? Kan det være andet end det?

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

2721

Min slimprop gik sidste søndag og var noget halv sejt slim som minde lidt om snot.

Den udflåede du beskriver har jeg haft de sidste 2 uger og det sagde de på fødegangen er helt normalt udflåde i slutningen af graviditeten og ikke tegn på fødslen er lige på trapperne

Anmeld

23. maj 2010

Risen

2606peanut skriver:

Min slimprop gik sidste søndag og var noget halv sejt slim som minde lidt om snot.

Den udflåede du beskriver har jeg haft de sidste 2 uger og det sagde de på fødegangen er helt normalt udflåde i slutningen af graviditeten og ikke tegn på fødslen er lige på trapperne

Ja jeg tænker også sådan noget snot agtigt.. Men der var ikke meget , men kan se det bliver ved med at komme lidt i klumper .. 

Anmeld

23. maj 2010

2721

Så kan det måske godt være. mit var gulbrunt og meget sejt i det, men det kom som et svup og var pænt stor klump så var ikke spori tvivl. men ja lækkert er det jo ikke

Anmeld

23. maj 2010

Risen

2606peanut skriver:

Så kan det måske godt være. mit var gulbrunt og meget sejt i det, men det kom som et svup og var pænt stor klump så var ikke spori tvivl. men ja lækkert er det jo ikke

nej lækkert er det ikke, men man er ikke så sart mere sys jeg  .. 

Gad vide om det betyder der snart kan ske noget ?! ..  Gud hvor er det vildt.. og lidt for tidligt.. hmm..

Anmeld

23. maj 2010

Koen.

Min mindede os mest om en sej klum snot Man siger jo at den kan gå flere gange og lang tid før, men min gik 7 timer før prinsessen var ude Men ring da på FG og hør hvordan du skal forholde dig!

Anmeld

23. maj 2010

Risen

lillespurv19 skriver:

Min mindede os mest om en sej klum snot Man siger jo at den kan gå flere gange og lang tid før, men min gik 7 timer før prinsessen var ude Men ring da på FG og hør hvordan du skal forholde dig!

ja det behøver vel ikke betyde at jeg føder inden for de næste 14 vel ? ..  Tænker at jeg venter med at ringe til FG til jeg får smerter igen.. har nemlig ikke rigtig haft nogle her de sidste mange timer..

Anmeld

23. maj 2010

Koen.

Risen skriver:

ja det behøver vel ikke betyde at jeg føder inden for de næste 14 vel ? ..  Tænker at jeg venter med at ringe til FG til jeg får smerter igen.. har nemlig ikke rigtig haft nogle her de sidste mange timer..

nej, det er ikke sikkert der sker noget idag eller i morgen eller om 4 uger
Men det må være dejligt for dig du ikke har så ondt mere! forat prinsessen bliver i mavsen nogle uger endnu

Anmeld

23. maj 2010

Risen

lillespurv19 skriver:

nej, det er ikke sikkert der sker noget idag eller i morgen eller om 4 uger
Men det må være dejligt for dig du ikke har så ondt mere! forat prinsessen bliver i mavsen nogle uger endnu

Ja det er super... Men gud hvor er jeg nervøs alligevel.. Tænk at der måske ikke går lang tid.. det er simpelthen så mærkeligt .. 

Anmeld

23. maj 2010

Koen.

Risen skriver:

Ja det er super... Men gud hvor er jeg nervøs alligevel.. Tænk at der måske ikke går lang tid.. det er simpelthen så mærkeligt .. 

Kan jeg godt forstå du er, men alt skal nok gå godt er jeg sikker på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.