Jeg tror jeg går hjemmefra om lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

anna-jonas

Tak. Tina..................Så befriende at læse dit indlæg. For så ved jeg at jeg ikke er den eneste i hele verden, der nogle gange føler at jeg har jordens største møgunge.

Har også sagt til Anna at hun skulle "gå sin vej", og har sågar sagt (i afmagt) at jeg ville ringe til politiet, hvis hun blev ved med at være uartig. Der blev hun virkelig ked af det...............og jeg måtte så lige hanke op i "voksen-Mette" og trøste hende, og sige at man ikke bare kunne ringe til politiet, hvis børn var slemme. Kæft jeg havde det skidt....................men var bare kørt helt af sporet med hende.

I morgen bliver bedre............

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
TbCp skriver:

Hehehe.... Det var ellers noget af et tilbud
kolik har vi været igennem så den burde jeg kunne klare.... Men ved snart ikke hvad der er værst ... Et kolikbarn eller en 2-årig præ-teenager

Høhø - du sælger hende ikke specielt godt - men  nu har jeg jo set billeder og yndigere barn skal man lede efter længe

I aften har vores lille-J sovet lige igennem det der plejer at være ulvetimerne (!!!) uden antydningen af kolik-gråd, så jeg tror hellere jeg må beholde ham

Anmeld

23. maj 2010

Ida.

Tænk sig, jeg synes at den slags dage kommer i hobetal her i huset i øjeblikket....jeg tror nu også, at det er værre, fordi vi pt har meget at tænke på ifm flytningen, så vi er ikke så nærværende, som vi plejer...og Annika har altid været meget sensibel med sådan noget....

Men FOR POKKER, hvor hun bare kan få mit pis i kog ind imellem - trodsig er en ting, tilføj så stædig og hidsig, så har man sgu en sprængfarlig cocktail forklædt som yndig lillepige!! Jeg har mange dage i øjeblikket, hvor jeg føler mig som en virkelig lousy mor, når jeg ikke har overskuddet og kræfterne til at blive ved at vise mig fra min pæne side - jeg har både slået i bordet (bogstaveligt) og kommet til at tage hende lidt for hårdt i armene () og råbt lidt for højt af hende - og hvor har man det bare skidt helt indeni, når man har været sådan...for det har min lille pige altså ikke fortjent!

Så Tina, du er ikke alene om at være mor til trodsig præteenage-pige på vej mod de tre år!!...Og selvom vi føler os sådan, så er vi jo IKKE dårlige mødre...mødre er altså også mennesker

Anmeld

24. maj 2010

TbCp

Hold KÆ** hvor jeg elsker jer tøser!

Det er så befriende at kunne komme herind og skrive sådan nogle ting og ikke bare få et dunk i hovedet, men istedet få et "knus" og få at vide at i andre også indimellem har sådanne dage.

TAK!

Anmeld

24. maj 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Hold KÆ** hvor jeg elsker jer tøser!

Det er så befriende at kunne komme herind og skrive sådan nogle ting og ikke bare få et dunk i hovedet, men istedet få et "knus" og få at vide at i andre også indimellem har sådanne dage.

TAK!

Right back at ya   

Anmeld

25. maj 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Har verdens sureste og mest irriterende unge idag!

Gør alt det hun ikke må, overhører fuldstændig hvad jeg siger, gør bare hvad der passer hende.... nøj hvor er hun dog træls idag!

Har haft SÅ mange sammenstød idag at jeg er ved at eksplodere...

Har lige haft et, mens Carsten var i kælderen... så kommer han op og siger "Jeg blev dernede til jeg kunne høre det var overstået"... ihhh tak for hjælpen

Nu tager jeg sgu snart mine ting og går....

Dum dag

godt du blev Tina... hi hi.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.