Tænk sig, jeg synes at den slags dage kommer i hobetal her i huset i øjeblikket....jeg tror nu også, at det er værre, fordi vi pt har meget at tænke på ifm flytningen, så vi er ikke så nærværende, som vi plejer...og Annika har altid været meget sensibel med sådan noget....
Men FOR POKKER, hvor hun bare kan få mit pis i kog ind imellem - trodsig er en ting, tilføj så stædig og hidsig, så har man sgu en sprængfarlig cocktail forklædt som yndig lillepige!! Jeg har mange dage i øjeblikket, hvor jeg føler mig som en virkelig lousy mor, når jeg ikke har overskuddet og kræfterne til at blive ved at vise mig fra min pæne side - jeg har både slået i bordet (bogstaveligt) og kommet til at tage hende lidt for hårdt i armene (

) og råbt lidt for højt af hende - og hvor har man det bare skidt helt indeni, når man har været sådan...for det har min lille pige altså ikke fortjent!
Så Tina, du er ikke alene om at være mor til trodsig præteenage-pige på vej mod de tre år!!...Og selvom vi føler os sådan, så er vi jo IKKE dårlige mødre...mødre er altså også mennesker 

Anmeld