Privatleasing af bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

Maja_4000

Hehe .. Så skal vi sgu have en kæmpe luksus bil xD

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Svei

Mor til David skriver:

Så noget i aftenshowet (her i starten af maj...), tror jeg det var, at hvis det er en lille bil (ex Polo) kunne det ikke betale sig, men større biler kunne det godt!

Præcis...og de store biler er jo dyre at leje, så man skal sætte det op mod om det var en sådan man ville købe.

Anmeld

23. maj 2010

XXSS

Maja_4000 skriver:

Altså alt vores familie bor indenfor en radius af 30 km .. Så jeg tror sagtens vi kan nøjes med 15.000 km på et år - Men jeg har jo aldrig testet det :b

I øjeblikket låner vi min farmors bil når der er noget , men det er sgu lidt irriterende at være afhængig af hende .. 

Hmm .. Må nok undersøge det lidt mere (:

Min mand er forsikringsmand og har nøje sat sig ind i det - da det var planen for ham at ville lease (i stedet for at købe), og jeg tror da at du skal tjekke det  ud, for det kunne jo godt være, at det ville passe netop til jer.. Men som sagt er der en maks antal km grænse og den skal overholdes.

Der står noget omkring privatleasing på www.bilmagasinet.dk

Siger manden

Fordel: lav ydelse, lavt indskud - fast udgift for de næste 3 år, service inkluderet.

Ulempe: der kan komme en ekstra regning, hvis bilen er blevet skadet. Maks. kørsel antal km.

Anmeld

23. maj 2010

XXSS

Yrsa skriver:

Han leaser også biler ud...og hvorfor skulle han over for mig udtale sig sådan rent privat...jeg har en bil og skal ikke købe. Men han synes det er fedt at leje ud, for han tjener rigtig rigtig meget på det.

klart. Men derfor tror jeg stadig at behovene hos de enkelte er forskelligt !

Anmeld

23. maj 2010

Svei

Tanja78 skriver:

klart. Men derfor tror jeg stadig at behovene hos de enkelte er forskelligt !

Jamen, skal du have en stor dyr bil og har du kassen, så er leasing klart godt...men altså, det lød bare som om ts ikke have så mange penge til bil..

Anmeld

23. maj 2010

Svei

http://penge.dk/biler/artikler-biler/det-er-billigst-at-lease-bilen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.