Privatleasing af bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

Maja_4000

Har nogle af jer prøvet det?
Eller har I hørt om noget som taler for/imod? 
Kæresten vil vildt gerne have bil, og det ville sgu også lette hverdagen meget.. Men det er godt nok en stor post lige pludselig, hvis man altså køber..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Maja_4000

Slet ingen ?

Anmeld

23. maj 2010

Svei

Det kan ikke betale sig....min gode ven er bilforhandler og han siger det er godt dumt at gøre sådan.

Kan I ikke spare de penge op som en bil ville koste at lease og efter få måneder købe en brugt eller have til en fin udbetaling?

Anmeld

23. maj 2010

Maja_4000

Godt med noget "insiderviden" :b
Det lyder bare så fantastisk i reklamerne .. Men sådan er det jo med alt .. 

Anmeld

23. maj 2010

Svei

Maja_4000 skriver:

Godt med noget "insiderviden" :b
Det lyder bare så fantastisk i reklamerne .. Men sådan er det jo med alt .. 

Han siger det er godt dumt at gøre...hvis altså ikke man har masser af penge og den side ikke betyder noget, for så kan man jo få en ny og bedre hele tiden... eller også er det firmaer der gør det, de kan jo trække en del fra..

Anmeld

23. maj 2010

XXSS

Det kan godt betale sig, hvis i ikke kører mere end i må (der er forskellige antal km). Så alt afhængig af transport, kørsel m.m. så afhænger det af det.

Har flere venner der leaser og for dem har det været guld værd. Vi har selv snakket om at lease i stedet for at købe en ny, men eftersom min mand kører som assurandør, og vi har familie i jylland så kommer vi til at køre for meget i forhold til maks.

Det drejer sig oftest om 15.000 km på et år - og du vil lease for min. 3 år.

Det du vil spare er betaling til ydelsen - at låne penge til en bil koster mere i renter/ydelse end at bidrage til selve leasingen, der betaler du et indskud og har en månedlig fast ydelse som afhænger af bilens størrelse m.m. .

Håber det gav mening.

Anmeld

23. maj 2010

XXSS

Tanja78 skriver:

Det kan godt betale sig, hvis i ikke kører mere end i må (der er forskellige antal km). Så alt afhængig af transport, kørsel m.m. så afhænger det af det.

Har flere venner der leaser og for dem har det været guld værd. Vi har selv snakket om at lease i stedet for at købe en ny, men eftersom min mand kører som assurandør, og vi har familie i jylland så kommer vi til at køre for meget i forhold til maks.

Det drejer sig oftest om 15.000 km på et år - og du vil lease for min. 3 år.

Det du vil spare er betaling til ydelsen - at låne penge til en bil koster mere i renter/ydelse end at bidrage til selve leasingen, der betaler du et indskud og har en månedlig fast ydelse som afhænger af bilens størrelse m.m. .

Håber det gav mening.

Så man kan ikke skære alle over en kam! Selvfølgelig vil en bilforhandler ikke foreslå leasing de skal jo også sælge

Personligt ville det ikke kunne betale sig for os (for megen kørsel)

Anmeld

23. maj 2010

Maja_4000

Altså alt vores familie bor indenfor en radius af 30 km .. Så jeg tror sagtens vi kan nøjes med 15.000 km på et år - Men jeg har jo aldrig testet det :b

I øjeblikket låner vi min farmors bil når der er noget , men det er sgu lidt irriterende at være afhængig af hende .. 

Hmm .. Må nok undersøge det lidt mere (:

Anmeld

23. maj 2010

LinLin

Så noget i aftenshowet (her i starten af maj...), tror jeg det var, at hvis det er en lille bil (ex Polo) kunne det ikke betale sig, men større biler kunne det godt!

Anmeld

23. maj 2010

Svei

Tanja78 skriver:

Så man kan ikke skære alle over en kam! Selvfølgelig vil en bilforhandler ikke foreslå leasing de skal jo også sælge

Personligt ville det ikke kunne betale sig for os (for megen kørsel)

Han leaser også biler ud...og hvorfor skulle han over for mig udtale sig sådan rent privat...jeg har en bil og skal ikke købe. Men han synes det er fedt at leje ud, for han tjener rigtig rigtig meget på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.