Dirty dancing...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åhhh Altså- jeg tænkte: AI altså jeg MÅ bare se den i aften. Nu har jeg haft lyst til det i et par uger...

Og den film blir altså bare ALDRIG dårligere Skøn med skøn på altså. Lige til at knibe en tåre over, selvom man har set den 50-100 gange ialt med tiden. fnis.

Og skønt på det 'nye' tv... Som jo ikke er så nyt mere, men dog bedre end det gamle og bedre lyd, når det er musikfilm ahhh...

og nu vil jeg  bare i kassen, hvsi ejg kan sove for halsbrand...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Silvermist1

Jeg    Dirty Dancing

Anmeld

24. maj 2010

Pia.

Znuzke skriver:

Ihhh - får du ikke bare lyst til at oprette 10 indlæg mere??? Det er da så super-motiverende med den fantastiske respons du får

Jeg bliver lige sagelige hvergang jeg ser Dirty Dancing....skøn film...

Ps: Der er brugt en anelse ironi til det første jeg skrev....

sad med samme tanke... fuldstændig den samme...

Anmeld

24. maj 2010

Pia.

Sujan skriver:

Sidder lige og ser den på kanal 5 har lige set den scene hvor de er sammen første gang.. Hvor de danser i hans værelse..er altså ret hot:-)

Nu så jeg den ikke, da jeg ikke var hjemme, men har bestemt set den før og MANGE GANGE,,, elsker den film... og jeg drømmer mig virkelig tilbage til den gang Patrick og jeg var kærester *GG* - Uha, det var vi et års tid i mine unge dage... var så vild med den mand,... Han kunne jo det hele, danse, ride, elske og være super lækker, på en gang...

Og I denne her film gør han det altså ekstra godt...

Anmeld

24. maj 2010

TbCp

Åhhhh den film er GOD!
Ved ikke hvor mange gange jeg snart har set den... men den bliver ikke dårligere

Og så kan jeg vist efterhånden snakke med på alle replikkerne

Anmeld

24. maj 2010

june1987

jeg elsker den film

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.