Dirty dancing...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

LinLin

Sujan skriver:

Ved præcis hvordan du har det.. Sådan har jeg det med Steven segal ìg Jean claud van dam.. Så ser ikke de film de er med i

Ydr - nej! De er også klamme!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

ekzunz

Ihhh - får du ikke bare lyst til at oprette 10 indlæg mere??? Det er da så super-motiverende med den fantastiske respons du får

Jeg bliver lige sagelige hvergang jeg ser Dirty Dancing....skøn film...

Ps: Der er brugt en anelse ironi til det første jeg skrev....

Anmeld

23. maj 2010

Vingummien

Znuzke skriver:

Ihhh - får du ikke bare lyst til at oprette 10 indlæg mere??? Det er da så super-motiverende med den fantastiske respons du får

Jeg bliver lige sagelige hvergang jeg ser Dirty Dancing....skøn film...

Ps: Der er brugt en anelse ironi til det første jeg skrev....

lige det jeg tænkte

Anmeld

23. maj 2010

B&J

Sujan skriver:

Sidder lige og ser den på kanal 5 har lige set den scene hvor de er sammen første gang.. Hvor de danser i hans værelse..er altså ret hot:-)

nu syntes jeg ikke han er lækker men en super super film elsker af se den og kan se den flere gange

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

jeg så lidt af den - faldt vidst i søvn 

men den er nu meget god

Anmeld

23. maj 2010

ønskebørn74

Sujan skriver:

Sidder lige og ser den på kanal 5 har lige set den scene hvor de er sammen første gang.. Hvor de danser i hans værelse..er altså ret hot:-)

Synes også den og især han er hot i denne film...

Anmeld

23. maj 2010

mariamiss6

Et udråbstegn betyder del ikke at man er sur - bare et statement (!)

tjah vi opfatter det jo så forskelligt, tydeligvis Men i min verden - eller min skrive-verden - betyder et udråbstegn at man taler hårdt. Lidt som at hæve stemmen, uden at blive gal... Forstår du hvad jeg mener?

Nåh men det er jo også lige meget....

Anmeld

23. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

I luuuuuuuuuuuuve it. I luve it luuuve it... Jeg kan slet ikke finde ord, den er bare fantastisk. Hele filmen...

MÅSKE ser jeg den på dvd i aften, når der er har været 'I didn know I was pregnant'

Anmeld

23. maj 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Synes det er en fantastisk film.... Elsker den Tror at jeg har set den de første 1000, men i går faldt jeg så i søvn da den startede

Anmeld

23. maj 2010

FrkT

Ja det er en skøøøøn film. Og synes sq også han er lækker deri.... men som andre siger, kun deri.. men tror ligeså meget det er hans rolle, og så den måde han passer i rollen. NEJ det passer ikke, han er også ret sød i Nord og Syd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.