Knust og rasende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

anna-jonas

Anonym skriver:

Jamen det gjorde jeg da.

Men derfor gør det stadig ondt når han er blevet ved med, gang på gang at sige jeg ikke måtte gå, og så gør han selv når jeg så giver efter...

Det er jo lige nøjagtig det som "jagten" handler om, for mænd som ham. Når du møder den rigtige, er alt den angst og sårede følelser slet ikke inde i billedet..............så er det bare lykke og tryghed.

Men havde du forresten ikke en kæreste, som du egentlig bedrog med ham her fyren?? Eller husker jeg galt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Pige2009

Har stået lidt i samme situation og der er intet middel til at glemme - sorry to say. Derimod skal du bearbejde dine følelser og hele oplevelsen, så du kan komme videre med dit liv.

Det bliver hårdt og svært, men tiden vil arbejde for dig, så du vil komme styrket ud på den anden side...

Sender dig mine bedste ønsker og du er velkommen til at sende mig et pb, hvis du vil.

K.h. Linda

Anmeld

23. maj 2010

Pige2009

Anna-jonas skriver:

Det er jo lige nøjagtig det som "jagten" handler om, for mænd som ham. Når du møder den rigtige, er alt den angst og sårede følelser slet ikke inde i billedet..............så er det bare lykke og tryghed.

Men havde du forresten ikke en kæreste, som du egentlig bedrog med ham her fyren?? Eller husker jeg galt.

Jeg tænker, det ikke er så voldsomt relevant i denne tråd, og måske ikke lige det TS har brug for at blive mindet om, hvis det er tilfældet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.