Knust og rasende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

Anonym trådstarter

Hej med jer.

Jeg oprettede for noget tid siden et anonymt indlæg som hed "I drømmeland og helvede på en gang"...

Nu er der så opdatering, vores afærre er slut nu...

For at gøre en lang historie kort, så skrev vi sammen og ringede sammen hver dag, og han fyldte mig med store ord og en masse kærlighed, jeg prøvede alt hvad jeg kunne ikke at falde i, og sagde til ham flere gange at nu ville jeg ikke mere, men han ville slet ikke høre tale om det, for det var os der var meant to be.

Han fortalte hans forlovede om mig, og de gik fra hinanden, det hele virkede pludseligt som om drømmen faktisk var ved at gå i opfyldelse.

Så i tirsdags ringede han til mig, vi pjattede som vi plejer, grinte sagde samme remse af skønne fantastiske ting til hinanden som vi plejer ..

Senere på dagen får jeg en sms hvor der så står "Skat, du er den eneste for mig, jeg kan ikke se en fremtid uden dig i den, ikke engang prøve at forme en, alle mine følelser ligger hos dig".

Jeg svare tilbage på sms'en og så høre jeg ikke fra ham igen, før meget sent på aftenen, hvor jeg får en sms hvori der står noget i stil med "Jeg er nødt til at holde mig fra dig ifølge min psykolog, ellers finde rjeg aldrig ud af mit liv. Men tak fordi du var der da du var"

For fucking helvede!! Jeg har kæmpet en kamp for at holde igen, og han forsikrede mig om at han ikke ville såre mig, og altid ville være der, at jeg ikke måtte gå fra ham, og skulle holde ud! Hvorfor kunne han da ikke bare have ladet mig gå de gange jeg prøvede!?

Og så pludseligt vender det hele sig på et par timer??! Jeg har tudbrølet ligesiden, om det er fordi jeg ikke stolede på min mavefornemmelse da jeg skulle, eller det er fordi jeg savner ham ved jeg faktisk ikke, det er nok en blanding.

Men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre nu, hvordan kommer jeg over ham??! Jeg vil bare så gerne glemme ham, prøver alt jeg kan for at få ham ud af mit hovede...

Jeg er så knust, min livsglæde er helt forsvundet, og jeg er bare normalt et ekstremt glad og smilende menneske...

Undskyld det længe indlæg, er bare så frustreret

Knus rasende og knust Ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Vial

Mødtes I aldrig i virkeligheden?

Anmeld

23. maj 2010

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Mødtes I aldrig i virkeligheden?

Jo vi gjorde, det var sådan det hele startede

Anmeld

23. maj 2010

Vial

Nå okay. Troede lige det var sådan en vild netflirt, hvor han havde brug for lidt eventyr og fået kolde fødder da det virkelig gjaldt.

Føler meget med dig. De mænd kan gøre én så ked af det, og man kan blive så skuffet over deres varme luft. Nu skal der lige gå nogle dage, så får du det bedre.

Der findes en derude som er sød og dejlig. Ham finder du en dag. Kunsten er at mærke efter i maven, hvad der er alm frygt for at blive såret (brændt barn skyr ilden) og hvad der reelt er alarmklokker. En balance jeg selv har så svært ved.

Anmeld

23. maj 2010

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Nå okay. Troede lige det var sådan en vild netflirt, hvor han havde brug for lidt eventyr og fået kolde fødder da det virkelig gjaldt.

Føler meget med dig. De mænd kan gøre én så ked af det, og man kan blive så skuffet over deres varme luft. Nu skal der lige gå nogle dage, så får du det bedre.

Der findes en derude som er sød og dejlig. Ham finder du en dag. Kunsten er at mærke efter i maven, hvad der er alm frygt for at blive såret (brændt barn skyr ilden) og hvad der reelt er alarmklokker. En balance jeg selv har så svært ved.

Det er lige præcist ufattelig svært at skelne imellem.

Min mavefornemmelse sagde mig bare fra starten at det ikke skulle blive til mere, men hans ord, kys osv gjorde at jeg bare "glemte" det igen.

Kærlighed gør blind, ufattelig blind!

Anmeld

23. maj 2010

Vial

Hmm, ja den gør blind. På den anden side havde du måske fortrudt, hvis du ikke havde forsøgt.

Jeg har næsten lige mødt en mand. Han var sød og alt det. Alt skreg bare "Run Forest, run" Så det gjorde jeg! Nu tænker jeg da lidt om jeg var for "hurtig".
Det finder jeg dog aldrig ud af nu. Også godt det samme, når jeg er gravid i 26. uge med tvillinger!... Det var sgu nok dem, der råbte, at jeg skulle løbe ;-)

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Hmm, ja den gør blind. På den anden side havde du måske fortrudt, hvis du ikke havde forsøgt.

Jeg har næsten lige mødt en mand. Han var sød og alt det. Alt skreg bare "Run Forest, run" Så det gjorde jeg! Nu tænker jeg da lidt om jeg var for "hurtig".
Det finder jeg dog aldrig ud af nu. Også godt det samme, når jeg er gravid i 26. uge med tvillinger!... Det var sgu nok dem, der råbte, at jeg skulle løbe ;-)

Nu er der jo ingen regel der siger, at man ikke kan genoptage en kontakt EFTER man har født

Anmeld

23. maj 2010

Kvindemin

Det er da 'træls'. Men igen, du vidste fra starten han var forlovet.

Anmeld

23. maj 2010

Anonym trådstarter

Jamen det gjorde jeg da.

Men derfor gør det stadig ondt når han er blevet ved med, gang på gang at sige jeg ikke måtte gå, og så gør han selv når jeg så giver efter...

Anmeld

23. maj 2010

Vial

dorthemus skriver:

Nu er der jo ingen regel der siger, at man ikke kan genoptage en kontakt EFTER man har født

Jo, Dorthe. Det er der. Nåede at tjekke hans udløbsdato ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.