Lækkermås'en lørdag formiddag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

Vidunderligeunger

Mor til Frederic skriver:

Lige siden kønsc var hans taske pakket... Var ret tidlig klar over at jeg ikke kom til at føde normalt, så her var alt også pakket og klar.

De skal jo til hvert vendings forsøg sige, at der er chancer for at gå i fødsel.

Men her nød vi også den 'sidste tid' inden han kom ud... For hvordan livet bliver bag efter ved ingen...

nej og jeg vil gerne leve i den tro et par dage endnu, at alt er som før hihi.. selvom jeg godt ved det ikke heeeelt holder stik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

BlyViol skriver:

nej og jeg vil gerne leve i den tro et par dage endnu, at alt er som før hihi.. selvom jeg godt ved det ikke heeeelt holder stik

Tror folk troed jeg var på stoffer eller lign. var simpelthen så glad og fuld af forventning...

Når folk så spurgte; nå, skal det ikke snart til at være? jep, om x antal dage kl ca. xx.xx.

Men vi nåed lige at få en lejlighed 14 dage før, så vi havde travlt med at gøre alt klar - samle møbler osv..

Anmeld

23. maj 2010

NinaNymannMadsen

Mor til Frederic skriver:

Vi tømmer jævnligt her, men det er også fordi vi ligger dem i mapper for hver mdr.

Indtil videre har vi 327 billeder i maj mappen...

Men syntes også der sker så meget lige for tiden, når vi så ude at lege osv...

det var da også en god ide.

det godt nok mange billeder, men okay vejert er jo super og så han jo meget uden for og der sker jo næsten nye ting hele tiden så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.