Lækkermås'en lørdag formiddag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Man kan altså aldrig se for mange billeder af den skønne,charmerende dreng.Hold op,hvor er han altså bare for skøn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Halbschön

Mor til Frederic skriver:

Ja fik lige tømt camera efter endnu en herlig dag....

Så i får lige nogle fra i formiddags, hvor han leger charmemodel på sin bænk... Dem fra i eftermiddags hvor han var med ude at passe stationen - lege med traktor - kigge på lastbiler osv - kræver sin egen tråd...

Havde lige sat nyt opladet batteri i, så nåed lige at fange bare lidt af ham....

Så I må altså lige bære over med mig, igen...

Lille lækkermås ;-)

Tror da snart jeg også skal ha tømt kameraet ;-)

Jeg glæder mig til at se de beskidte billeder af charmetrolden ;-)

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

kæft nogle skønne unger I har men bliver sgu helt blød om knæene 

god søndag til jer alle!

Anmeld

23. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

BlyViol skriver:

kæft nogle skønne unger I har men bliver sgu helt blød om knæene 

god søndag til jer alle!

Tak....

Ei, du får jo også din prinsesse i armene på tirsdag... Fik selv pks, så kender godt følelsen af at vente - pakke taske om 40 tusind gange - tænke at dette er den sidste søndag i vores liv, som kun 2....

Anmeld

23. maj 2010

NinaNymannMadsen

hvor er han da bare fin. og sikke da han posere på nogen af billederne

Anmeld

23. maj 2010

Astasmor skriver:

hvor er han da bare fin. og sikke da han posere på nogen af billederne

Hm.. han er også opvokset med blizlys... ej vi har altid camera med over alt og herhjemme har det også en fast plads - så vi hurtig kan finde det og fange nogle billeder...

Anmeld

23. maj 2010

NinaNymannMadsen

Hm.. han er også opvokset med blizlys... ej vi har altid camera med over alt og herhjemme har det også en fast plads - så vi hurtig kan finde det og fange nogle billeder...

det er også en go ide.

jeg har min telefon og den tager ok billeder (det er en iphone.)

er bare go til at glemme at ligge billederne på min computer

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

Tak....

Ei, du får jo også din prinsesse i armene på tirsdag... Fik selv pks, så kender godt følelsen af at vente - pakke taske om 40 tusind gange - tænke at dette er den sidste søndag i vores liv, som kun 2....

haha lige præcis... alt hvad jeg har gjort i dag, har jeg tænkt " det er sidste gang jeg gør det her alene, hihi... Min kæreste kommer hjem i nat så i morgen skal der bare kærestes helt vild!!!! 

og ja, tasken har været pakket siden uge 37, hvor de troede det ville gå igang pga. vendingen, men men men, hun er derinde endnu... 

Anmeld

23. maj 2010

Astasmor skriver:

det er også en go ide.

jeg har min telefon og den tager ok billeder (det er en iphone.)

er bare go til at glemme at ligge billederne på min computer

Vi tømmer jævnligt her, men det er også fordi vi ligger dem i mapper for hver mdr.

Indtil videre har vi 327 billeder i maj mappen...

Men syntes også der sker så meget lige for tiden, når vi så ude at lege osv...

Anmeld

23. maj 2010

BlyViol skriver:

haha lige præcis... alt hvad jeg har gjort i dag, har jeg tænkt " det er sidste gang jeg gør det her alene, hihi... Min kæreste kommer hjem i nat så i morgen skal der bare kærestes helt vild!!!! 

og ja, tasken har været pakket siden uge 37, hvor de troede det ville gå igang pga. vendingen, men men men, hun er derinde endnu... 

Lige siden kønsc var hans taske pakket... Var ret tidlig klar over at jeg ikke kom til at føde normalt, så her var alt også pakket og klar.

De skal jo til hvert vendings forsøg sige, at der er chancer for at gå i fødsel.

Men her nød vi også den 'sidste tid' inden han kom ud... For hvordan livet bliver bag efter ved ingen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.