hvad laver I....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

ja det er det nemlig... 

det var ski da pænt af dem at gi aftensmad  kan man ikk godt grille om middagen?? tænker, at nu her når jeg skal gå hjemme, kunne vi da godt finde en engangsgrill, som vi så sætter ud i din have, og så griller vi mens mændene er på job !! 

DET kan man sagtens, og jeg kan love dig at DET bliver vi nødt til at prøve Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

Vidunderligeunger

Mor til Frederic skriver:

Ja sidder og styre vores station lige pt, da chef's datter fylder 18 idag og da det er et stort familie foretagende - er de jo alle afsted til fest.. Og så må en af os reddere tage tlf osv... Vi dækker Fredericia - vejle - middelfart og kolding + opland...

Havde slæbt manden og frederic med herud - for her er masser af plads og vi har så lavet mad herude i vores 'kantine'... Frederic havde sin motorcykel - bold - sand legetøj mm med herude.

De er dog kørt hjem da han jo skal i seng her kl 19 senest, så sidder blot her og laver næsten ingenting... Har styr på hvor mine kollega'er er osv.

det med familien lyder sgu hyggeligt sådan et job er da værd at holde ved!! 

Hvornår har du så frI??

Anmeld

22. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

DET kan man sagtens, og jeg kan love dig at DET bliver vi nødt til at prøve Hehe

godt så hvis vi får flere dage som i dag, så er det jo ideelt

Anmeld

22. maj 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

godt så hvis vi får flere dage som i dag, så er det jo ideelt

Helt bestemt Men vi har nu også en kuglegrill hvis vi rigtig skal flotte os

Anmeld

22. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Helt bestemt Men vi har nu også en kuglegrill hvis vi rigtig skal flotte os

nååååh, jamen SÅ bruger vi sgu den

Anmeld

22. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

BlyViol skriver:

det med familien lyder sgu hyggeligt sådan et job er da værd at holde ved!! 

Hvornår har du så frI??

Han nød det også bare i fulde drag, men hold da op han var beskidt til sidst... Her er jo både traktor - en garage fuld af biler med blink på taget.

Sidste dag var han med til at bakke lastbil på plads i hallen og sagde til ham at det er de sover... Han laved shh tegnet og sagde; shh lastbil sover..

Så her idag har han rendt rundt ude i gården peget på garagehallen - lavet shh tegn og sagt; shhh mange lastbiler med babu på taget sover, shh...

Han er 20 mdr..

Har egentlig det vi kalder bagvagt og den går fra fredag og til mandag morgen kl 6... Hvis de ringer skal jeg være på stationen inden for 1 time. Men fordi jeg har siddet en del på kontoret under min arbejdsskade og været i aktivering herude, kender jeg jo til det at være et ansigt bag tlf og computer også.

Vildt sjovt egentlig, for har jo erfaringen med fra landevejen, så kan jo også hjælpe en kollega via tlf osv.

Har taget en bunke billeder herude, men kan først lægge dem ind derhjemme..

Anmeld

22. maj 2010

Vidunderligeunger

Mor til Frederic skriver:

Han nød det også bare i fulde drag, men hold da op han var beskidt til sidst... Her er jo både traktor - en garage fuld af biler med blink på taget.

Sidste dag var han med til at bakke lastbil på plads i hallen og sagde til ham at det er de sover... Han laved shh tegnet og sagde; shh lastbil sover..

Så her idag har han rendt rundt ude i gården peget på garagehallen - lavet shh tegn og sagt; shhh mange lastbiler med babu på taget sover, shh...

Han er 20 mdr..

Har egentlig det vi kalder bagvagt og den går fra fredag og til mandag morgen kl 6... Hvis de ringer skal jeg være på stationen inden for 1 time. Men fordi jeg har siddet en del på kontoret under min arbejdsskade og været i aktivering herude, kender jeg jo til det at være et ansigt bag tlf og computer også.

Vildt sjovt egentlig, for har jo erfaringen med fra landevejen, så kan jo også hjælpe en kollega via tlf osv.

Har taget en bunke billeder herude, men kan først lægge dem ind derhjemme..

øv.... så må du oprette en tråd, eller ligge dem ind i dit fotoalbum. Lyder som et slaraffenland for frederic godt han lige kunne putte alle lastbilerne hihi

Anmeld

22. maj 2010

Tulle28

Har lige spist lækker middag med min kæreste - vi har grillet

Nu begynder baby at orme rundt fordi hun er sulten, så nu står den på amning og så skal vi se film senere og bare hygge.

Go aften piger

Anmeld

22. maj 2010

Vidunderligeunger

Tulle28 skriver:

Har lige spist lækker middag med min kæreste - vi har grillet

Nu begynder baby at orme rundt fordi hun er sulten, så nu står den på amning og så skal vi se film senere og bare hygge.

Go aften piger

nåååh.. jeg vil også ha en sulten baby  

også god aften til dig.

Anmeld

22. maj 2010

NinaNymannMadsen

har min søster på besøg til overnatning, det bliver sku hyggeligt. og har lige puttet asta maria efter en lang dag ude på campingpladsen ved min mor. ellers ser jeg lidt tv ud over at være her inde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.