hvad laver I....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2010

Diana...

Ayasmor skriver:

burde ordne vasketøj, pakke ned, læse til næste uge, få skrevet min opgave osv osv osv.. men jeg giiiiider bare ikke.. min r*v er limet fast til sofaen Gad vide om jeg kommer herfra

Pakke ned? skal du flytte? 

KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

Ayasmor

Diana... skriver:

Pakke ned? skal du flytte? 

KRAM

Jeps.. jeg flytter d. 1/7 i ny lejlighed... samme område som nu, men en meget bedre lejlighed, som ikke er utæt eller kroniske kolde gulve. Det er iøvrigt i boligforening fremfor privat som jeg bor i nu, så det bliver også lige noget billigere.. ihh jeg glæder mig.. Pakker dog allerede så småt ned nu, for eksamen ligger sørme liiige samme tid som flytningen..

Anmeld

22. maj 2010

Diana...

Ayasmor skriver:

Jeps.. jeg flytter d. 1/7 i ny lejlighed... samme område som nu, men en meget bedre lejlighed, som ikke er utæt eller kroniske kolde gulve. Det er iøvrigt i boligforening fremfor privat som jeg bor i nu, så det bliver også lige noget billigere.. ihh jeg glæder mig.. Pakker dog allerede så småt ned nu, for eksamen ligger sørme liiige samme tid som flytningen..

Ej hvor dejligt søde det da bare super fedt. ja det er altså i det heletaget lidt bedre og leje ved en boligforening. Super fedt. 

Ja det da bare med at pakke det kan jo hurtigt blive d. 1/7. Og der er typisk altid en masse man ikke bruger så meget. 

Ej det da bare fedt, jeg super glad på jeres vegne. 

Knus

Anmeld

22. maj 2010

Ayasmor

Diana... skriver:

Ej hvor dejligt søde det da bare super fedt. ja det er altså i det heletaget lidt bedre og leje ved en boligforening. Super fedt. 

Ja det da bare med at pakke det kan jo hurtigt blive d. 1/7. Og der er typisk altid en masse man ikke bruger så meget. 

Ej det da bare fedt, jeg super glad på jeres vegne. 

Knus

Ja lige netop.. det er også alt det jeg pakker nu.. Ayas gamle tøj der bare ligger i skabene, sko, vintertøj osv osv osv.. Tak skal du have, jeg glæder mig også rigtig meget til at kommer herfra

Anmeld

22. maj 2010

Vidunderligeunger

Diana... skriver:

Her hjemme slapper vi bare min dejlige søn har smittet mig så jeg ligger bare på sofaen. 

Lucas er lige blevet puttet uden flaske for første gang WEE sej er han 

Manden er lige ude og gå med hunden. 

Hvor kommer der olsenbanden henne? Det da klart noget der skal ses. 

Elsker gode gamle danske film 

dr 1 om 5 minutter... kl 20 altså

god tur i spar hihi

Anmeld

22. maj 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

... i aften?? 

vi er ikke så mange onlinge, men hvad laver os som er det, udover at være herinde??

Jeg sidder og set tv og overvejer (læs gider ikke) om jeg skal vaske op.... mon der kommer nogle gode film der er værd at se, udover olsen banden hehe

God aften til jer alle sammen

Knus Mitzie - som slår tiden ihjel med ingenting

Vi har netop sat os klar til en gang olsen banden efter en lang dag med børneleg og en stor portion mad fra grillen

Anmeld

22. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Vi har netop sat os klar til en gang olsen banden efter en lang dag med børneleg og en stor portion mad fra grillen

hvem fandt du som ville grille?? 

jeg vil også ha min mand og se film med... ihhh

Anmeld

22. maj 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

hvem fandt du som ville grille?? 

jeg vil også ha min mand og se film med... ihhh

Hehe børnene bød os på aftensmad (Genboens der lufter Liam og Casie - dog mest Casie ) og det synes forældrene heldigvis var en god ide haha

Ja det er nu så hyggeligt at sidde der arm i arm og glo gode gamle danske film!

Anmeld

22. maj 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Hehe børnene bød os på aftensmad (Genboens der lufter Liam og Casie - dog mest Casie ) og det synes forældrene heldigvis var en god ide haha

Ja det er nu så hyggeligt at sidde der arm i arm og glo gode gamle danske film!

ja det er det nemlig... 

det var ski da pænt af dem at gi aftensmad  kan man ikk godt grille om middagen?? tænker, at nu her når jeg skal gå hjemme, kunne vi da godt finde en engangsgrill, som vi så sætter ud i din have, og så griller vi mens mændene er på job !! 

Anmeld

22. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

BlyViol skriver:

... i aften?? 

vi er ikke så mange onlinge, men hvad laver os som er det, udover at være herinde??

Jeg sidder og set tv og overvejer (læs gider ikke) om jeg skal vaske op.... mon der kommer nogle gode film der er værd at se, udover olsen banden hehe

God aften til jer alle sammen

Knus Mitzie - som slår tiden ihjel med ingenting

Ja sidder og styre vores station lige pt, da chef's datter fylder 18 idag og da det er et stort familie foretagende - er de jo alle afsted til fest.. Og så må en af os reddere tage tlf osv... Vi dækker Fredericia - vejle - middelfart og kolding + opland...

Havde slæbt manden og frederic med herud - for her er masser af plads og vi har så lavet mad herude i vores 'kantine'... Frederic havde sin motorcykel - bold - sand legetøj mm med herude.

De er dog kørt hjem da han jo skal i seng her kl 19 senest, så sidder blot her og laver næsten ingenting... Har styr på hvor mine kollega'er er osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.