Myter og andre historier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2010

Vidunderligeunger

N&J skriver:

Der gik a. et mdr., så købte jeg mere, men jeg holdte virkeligt igen fordi hun havde sagt det og så det at jeg blødte.. hun har ikke selv nogen børn, så kunne hun ikke bare have holdt kaje.. og min datter har det fint.. såå helt holder den historie/myte ikke.. 

hehe, "holdt kaje" det sku du ha sagt til hende min svigermor fik  blikket den anden dag da hun begyndte med alt mulig !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

N&J

BlyViol skriver:

hehe, "holdt kaje" det sku du ha sagt til hende min svigermor fik  blikket den anden dag da hun begyndte med alt mulig !! 

Ja, jeg prøvede faktisk men så begyndte hun bare at snakke om en film hun havde set hvor hun havde mistet i starten af graviditeten og jeg var 11 uger henne!!!! jeg skældte hende godt nok ud senere hen.. hehe og jeg tvang mine forældre til at se et andet program end det fødselsgangen på dr, fordi der var komplikationer, og det var da min var lige oppe over.. super sensitiv mama var jeg.. 

Anmeld

22. maj 2010

Vidunderligeunger

N&J skriver:

Ja, jeg prøvede faktisk men så begyndte hun bare at snakke om en film hun havde set hvor hun havde mistet i starten af graviditeten og jeg var 11 uger henne!!!! jeg skældte hende godt nok ud senere hen.. hehe og jeg tvang mine forældre til at se et andet program end det fødselsgangen på dr, fordi der var komplikationer, og det var da min var lige oppe over.. super sensitiv mama var jeg.. 

haha det er alle vidst... jeg skal i hvert fald ikke prikkes ret meget til pt... puha..

Anmeld

22. maj 2010

N&J

BlyViol skriver:

haha det er alle vidst... jeg skal i hvert fald ikke prikkes ret meget til pt... puha..

Nej og det bliver ikke rigtig bedre efter fødslen..  men lige om lidt så behøver du ikke spekulere over noget mere, så har du knap nok tid til at spekulere.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.