Myter og andre historier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2010

N&J

haha.. jamen som en anden skrev så redder du ham da bare lige igen ved at brænde tændstikken helt ned..

Ja, men er ikke helt sikker på det regneskab går helt op med alle de smøger.. og i vinter perioden så har det altid været nemmere at tænde ved sterinlys.. men hold da op jeg har aldrig hørt så mange røverhistorier før.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

Ayasmor

N&J skriver:

Ja, men er ikke helt sikker på det regneskab går helt op med alle de smøger.. og i vinter perioden så har det altid været nemmere at tænde ved sterinlys.. men hold da op jeg har aldrig hørt så mange røverhistorier før.. hehe

nej det kan skisme godt være det kniber med regnskabet så.. kan godt huske det med vinterperioderne fra da jeg selv røg

Anmeld

22. maj 2010

grinny

Hvis man slår paraplyen op når det ikke regner så bliver det regnvejr. Der er også et eller andet med at man ikke må slå paraplyen op indenfor, men kan ikke huske sidste halvdel

Anmeld

22. maj 2010

Becks

Mor til David skriver:

Og hvis man brænder en tændstik HELT redder man en sømand...

Hvis man gør sig skeløjet kan øjnene sidde fast...

Den er nu god nok

Mit ene øje satte sig fast, da jeg var 4 og var ekspert i, og gøre mig skeløjet

Et lille indgreb fik øjet på plads igen

Anmeld

22. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Når man ringer med en klokke juleaften bliver en engel født.

Hvide streger på neglene er tegn på kalkmangel

Hvis man spiser spinat bliver man stor og stærk

Hvis det regner på bryllupsdagen bliver det et lykkeligt bryllup

Hvis man masserer brysterne bliver de angiveligt større

Anmeld

22. maj 2010

Vidunderligeunger

hvis man tager barnevognen hjem og/eller redder sengen ingden fødslen, så går noget galt  jeg HADER de to udsagn, for jeg vil så gerne ha min barnevogn hjem og redde sengen.. men den har været reddet, tog det dog af igen idag, da dynen da lige skulle vaskes

Anmeld

22. maj 2010

N&J

Alexis skriver:

Når man ringer med en klokke juleaften bliver en engel født.

Hvide streger på neglene er tegn på kalkmangel

Hvis man spiser spinat bliver man stor og stærk

Hvis det regner på bryllupsdagen bliver det et lykkeligt bryllup

Hvis man masserer brysterne bliver de angiveligt større

Jeg troede da at de hvide striber på neglene var mangel på kalk

Anmeld

22. maj 2010

N&J

BlyViol skriver:

hvis man tager barnevognen hjem og/eller redder sengen ingden fødslen, så går noget galt  jeg HADER de to udsagn, for jeg vil så gerne ha min barnevogn hjem og redde sengen.. men den har været reddet, tog det dog af igen idag, da dynen da lige skulle vaskes

Ja, jeg var godt nok også træt af alle de ting man ikke måtte, man måtte heller ikke købe noget til barnet før det blev født fortalte min veninde den dag jeg havde købt noget for første gang og lige var begyndt at bløde..  da min mor så pludselig sagde NEEJ, du må ikke rede sengen, ja så gav jeg mig, utroligt som ens frygt kan styre sådan noget.. 

Anmeld

22. maj 2010

Vidunderligeunger

N&J skriver:

Ja, jeg var godt nok også træt af alle de ting man ikke måtte, man måtte heller ikke købe noget til barnet før det blev født fortalte min veninde den dag jeg havde købt noget for første gang og lige var begyndt at bløde..  da min mor så pludselig sagde NEEJ, du må ikke rede sengen, ja så gav jeg mig, utroligt som ens frygt kan styre sådan noget.. 

eeeej.... jeg har sgu brugt snart 20 kilo på bettefisen i maven - skal jeg virkelig ud og bytte det??? (skal have pks på tirsdag).... 

tænk hvis man faktisk reelt ikke MÅTTE købe noget  tror min kæreste ville få grå hår hehe... jeg er virkelig glad for at ALT er købt til hende..

men er alligevel "dum" nok til at tro liiiiidt på myten om barnevognen..

Anmeld

22. maj 2010

N&J

BlyViol skriver:

eeeej.... jeg har sgu brugt snart 20 kilo på bettefisen i maven - skal jeg virkelig ud og bytte det??? (skal have pks på tirsdag).... 

tænk hvis man faktisk reelt ikke MÅTTE købe noget  tror min kæreste ville få grå hår hehe... jeg er virkelig glad for at ALT er købt til hende..

men er alligevel "dum" nok til at tro liiiiidt på myten om barnevognen..

Der gik a. et mdr., så købte jeg mere, men jeg holdte virkeligt igen fordi hun havde sagt det og så det at jeg blødte.. hun har ikke selv nogen børn, så kunne hun ikke bare have holdt kaje.. og min datter har det fint.. såå helt holder den historie/myte ikke.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.