Yes jeg virker!!! billede af ægløsningtest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

Svei

Line&Liam skriver:

Man siger gerne at 2 dage før og 2 dage efter ÆL, med MASSER af sexen giver gevinst (De 2 dage før, fordi mandens svømmere kan ligge på skjul derinde )

Hvorfor så to dage EFTER, der kan man jo ikke blive gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

L-Mortil3

Yrsa skriver:

Hvorfor så to dage EFTER, der kan man jo ikke blive gravid?

Hvad jeg kunne læse mig til dengang vi prøvede var det fordi ægget var nogle dage om at bevæge sig, og derfor havde man stadig nogle dage efter ÆL til at befrugte - Det var den forklaring jeg fandt dengang

Anmeld

23. maj 2010

Rødhætte

Dejlig med en dag i sengen Jeg har selv først ÆL på dag 30 så du skal nok forvente din cylus bliver lang i denne mdr (Skal selvfølgelig helt blive væk ,så der kan komme en babse isted)

Anmeld

23. maj 2010

Miss.Sunshine

Line&Liam skriver:

Man siger gerne at 2 dage før og 2 dage efter ÆL, med MASSER af sexen giver gevinst (De 2 dage før, fordi mandens svømmere kan ligge på skjul derinde )

Jamen så har vi gjort det rigtige. Vi havde nemlig også sex før æl viste positiv

Anmeld

23. maj 2010

Miss.Sunshine

Rødhætte skriver:

Dejlig med en dag i sengen Jeg har selv først ÆL på dag 30 så du skal nok forvente din cylus bliver lang i denne mdr (Skal selvfølgelig helt blive væk ,så der kan komme en babse isted)

Hejsa

Jeg regner med at der skal gå 2 uger før jeg kan forvente mens ( bliver væk) da jeg har fået af vide at æl kommer 2 uger før næste mens. Lyder det ikke logisk nok???

Anmeld

23. maj 2010

L-Mortil3

Miss.Sunshine skriver:

Hejsa

Jeg regner med at der skal gå 2 uger før jeg kan forvente mens ( bliver væk) da jeg har fået af vide at æl kommer 2 uger før næste mens. Lyder det ikke logisk nok???

Hos mig testede jeg ihvertfald præcis 14 dage efter ÆL, og sørme jo! Der kom 2 streger

Anmeld

23. maj 2010

Miss.Sunshine

Line&Liam skriver:

Hos mig testede jeg ihvertfald præcis 14 dage efter ÆL, og sørme jo! Der kom 2 streger

Håber godt nok jeg kan være lige så heldig som dig. Hvad mere kan man så ønske sig

Anmeld

23. maj 2010

L-Mortil3

Miss.Sunshine skriver:

Håber godt nok jeg kan være lige så heldig som dig. Hvad mere kan man så ønske sig

Du tager helt fejl FNIS Så er det nemlig man har MASSER at øsnke sig (Babyudstyr naturligvis hehe)

- Ved præcis hvad du mener!

Anmeld

23. maj 2010

Miss.Sunshine

Line&Liam skriver:

Du tager helt fejl FNIS Så er det nemlig man har MASSER at øsnke sig (Babyudstyr naturligvis hehe)

- Ved præcis hvad du mener!

Hehe ja du har ret, men det er så mine luksus ønsker til den tid hvis jeg er så super heldig. Ville da være fedt med sådan en lille dejlig unge som du fik

Anmeld

23. maj 2010

Rødhætte

Jo 14 dage efter plejer jeg at få mens (Men vil nu heller det bliver væk )

Håber de 2 gyldne streger viser sig for dig om 14 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.