Yes jeg virker!!! billede af ægløsningtest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.927 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. maj 2010

Miss.Sunshine

1 Stk positiv ÆL TEST! HURRAAA

Kan i se den er god nok nu????

PS kan man overhovedet blive gravid når æl ligger så sent som dag 23???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

oo

ja selvfølgelig kan du blive gravid selvom ÆL ligger på dag 23 - det vigtige er trods alt at du HAR ÆL held og lykke og kan du så fise ind og lave babyer, du!

Anmeld

22. maj 2010

Miss.Sunshine

Tjuhl skriver:

ja selvfølgelig kan du blive gravid selvom ÆL ligger på dag 23 - det vigtige er trods alt at du HAR ÆL held og lykke og kan du så fise ind og lave babyer, du!

YES så mener du også den er positiv 'Haha jeg har lige sagt til manden at han godt kunne smutte i  sengen og forvente at bruge resten af dagen der*G*

Er det så indenfor 24 timer nu at jeg kan blive gravid?

Anmeld

22. maj 2010

oo

YES så mener du også den er positiv 'Haha jeg har lige sagt til manden at han godt kunne smutte i  sengen og forvente at bruge resten af dagen der*G*

Er det så indenfor 24 timer nu at jeg kan blive gravid?

uha, jeg har aldrig selv brugt de teste der, så jeg kan ikke lige spotte en positiv fra en negativ. meeeeeen..jeg er helt overbevist om at en dag i sengen på ingen måde kan skade projekt baby

sæd kan holde sig i skeden i op til 5 dage, så I kan sagtens dyrke massere af sex i dagene op til og dagene efter ÆL, helst hver anden dag, så når sæden at blive superklar til hver "indsprøjtning"

for lige at blive teknisk, så er dit æg på vandring i æggelederen nu, så nu skal sæden finde det og en sædcelle skal bryde igennem skallen og resten skal trille, trille, trille det ned i din livmoder hvor det skal grave sig fast - alt det kan i sig selv tage op til en uge. MEN det har du slet ikke tid til at høre om, op under dynerne med dig, frøken og så hepper jeg på jer her med min kvalme, min sun lolly og solskinnet

Anmeld

22. maj 2010

Diana...

Jaaa ind og leg senge gynmastik WEE 

Anmeld

22. maj 2010

Fru Dinesen

Ej hvor spændene .... ind med jer ... Og ja husk helst kun vær anden dag så sæden er super frisk .... 

Anmeld

22. maj 2010

Sofia

Der er ingen tvivl om at den er positiv - god fornøjelse

Anmeld

22. maj 2010

Mutti2B

Se nu der, det er en positiv ægløsningstest. Kan I så komme igang med at sexe løs

Anmeld

23. maj 2010

Miss.Sunshine

Tusind tak for jeres svar

Vi gjorde vores manden og jeg

Så må vi bare vente 2 ulidelige uger...

Det ene øjeblik tænker jeg" Selvfølgelig skal det nok lykkedes" og det næste øjeblik tænker jeg "det lykkedes aldrig" andre der kender det?`

Ligenu er der heftig aktivitet i mit understel. Er ikke i tvivl om der "sker noget". Nu håååååber jeg bare de små svømmere finder mit æg og vi har startet et nyt lille liv.

Anmeld

23. maj 2010

L-Mortil3

Miss.Sunshine skriver:

Tusind tak for jeres svar

Vi gjorde vores manden og jeg

Så må vi bare vente 2 ulidelige uger...

Det ene øjeblik tænker jeg" Selvfølgelig skal det nok lykkedes" og det næste øjeblik tænker jeg "det lykkedes aldrig" andre der kender det?`

Ligenu er der heftig aktivitet i mit understel. Er ikke i tvivl om der "sker noget". Nu håååååber jeg bare de små svømmere finder mit æg og vi har startet et nyt lille liv.

Man siger gerne at 2 dage før og 2 dage efter ÆL, med MASSER af sexen giver gevinst (De 2 dage før, fordi mandens svømmere kan ligge på skjul derinde )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.