En bille brød ind i mit hjem..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2010

Diana...

Moar'en skriver:

Puha ja, det er nok også det væreste ved at ha købt hus. Det er jo ikke sådan nogle små nogle vi har her, det lyder jo som om de går med gummistøvler. Ad, tør næsten ikke slå dem, af frygt for de vendewr sig om og slå igen

Åhh jeg sidder og får helt kuldegysninger  FØJ siger jeg bare AD. Er i ellers glade for jeres nye hus? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

Moar'en

Diana... skriver:

Åhh jeg sidder og får helt kuldegysninger  FØJ siger jeg bare AD. Er i ellers glade for jeres nye hus? 

Ja rigtig meget. Der er jo så mange projekter man gerne vil lave, men pengene og tiden skal jo lige være der

Hvad med jer?

Anmeld

22. maj 2010

Diana...

Moar'en skriver:

Ja rigtig meget. Der er jo så mange projekter man gerne vil lave, men pengene og tiden skal jo lige være der

Hvad med jer?

Det samme som jer vi kan ikke rigtig komme videre lige nu pga pengene. 

Men vi elsker det så vi må leve med det bygge rod og det kan vi også sagtens. 

Anmeld

22. maj 2010

Moar'en

Diana... skriver:

Det samme som jer vi kan ikke rigtig komme videre lige nu pga pengene. 

Men vi elsker det så vi må leve med det bygge rod og det kan vi også sagtens. 

Hi hi, ja de skide penge

Anmeld

22. maj 2010

MarleneH

Mikkelmusen skriver:

Du behøver ikke lade den køre 10 min, hvis den ikke er død af opsugningen så kan du lave tryk i støvsugeren ved at holde røret ned i et tæppe eller sofa eller lign. så dør den i hvert fald.

Christina - der selv hader de små kryb!

hehe ved godt det er dumt Men tak for tippet

Anmeld

22. maj 2010

Liljesilas

Ja når man bor i hus, må det være slemt med små dyr..

Jeg kom til at sidde og tænke, og jeg er enlig bange for mange ting: næsten alle små insekter, at flyve - jeg får angst anfald hvor jeg ikke kan trække vejret. Så er jeg også bange for at se ud i et mørkt rum om natten, jeg er bange for at se noget (spøgelser) som jeg aldrig før har set, men efter alle de historier og gyserfilm jeg har set, så er jeg ind imellem vildt bange for det..

Har i andre også flere ting i er bange for?

Anmeld

22. maj 2010

lululupo

He he sjov tråd, jeg er bange for fisk, heldigvis er det sjældent de lige kommer forbi

Manden her er dog bange for fluer hmmmm sært!!!

Anmeld

22. maj 2010

mette-pigen :)

hej.   jeg hader ørntvister!!kan simpelt hen bare ikk tåle dem med den bide tang i røven har hørt de kravler ind i øre og næse når man sover.. det er for ubehageligt at tænke på      fra mig

Anmeld

22. maj 2010

<3

mayapigen skriver:

Jeg skulle ind i stuen, og foran mig lå en KÆMPE bille. Jeg råbte efter min mand, som så tog den - selv han var ikke meget for det. Hvad  gør jeg lige den dag jeg står med en dejlig lille baby, og er bange for en bille?

Har i nogle ting i er bange for, så kom med dem?

Du skal slet ikke bekymre dig man bliver meget modig af at være mor, ved jeg fra erfaring.

Anmeld

22. maj 2010

<3

mayapigen skriver:

Haha godt jeg ikker er den eneste..

Jeg var så barnlig, at jeg engang smed en støvsuger ud, fordi jeg havde støvsuget en stor edderkop op med den. Jeg har hørt de kan komme ud igen, så jeg turde ikke tage chancen..

Du kan bare komme en pose om røret og lukke med en elastik en anden gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.