En bille brød ind i mit hjem..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.664 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. maj 2010

Liljesilas

Jeg skulle ind i stuen, og foran mig lå en KÆMPE bille. Jeg råbte efter min mand, som så tog den - selv han var ikke meget for det. Hvad  gør jeg lige den dag jeg står med en dejlig lille baby, og er bange for en bille?

Har i nogle ting i er bange for, så kom med dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

Silvermist1

Hej

Jeg har to piger, en på snart 8 mån og en på snart 3 år. Og jeg kan ikke fordrage edderkopper og regnorme, tja egentlig kan jeg ikke fordrage de fleste insekter

Forleden dag var jeg ude at handle sammen med Isabella, min ældste datter. Jeg kunne se at hun havde noget i hånden og spurgte hvad det var. Hun sagde begejstret "Se mor, er den ikke fin?". Så havde hun en tyk og klam regnorm i sin hånd og ville række mig den. Så måtte jeg beherske mig, så jeg ikke ville skrige. Jeg plejer desværre at have en dum tendens til at skrige, når jeg pludselig ser en klam insekt (barnligt ja). Jeg fik hende heldigvis overtalt til at lægge regnormen fra sig, uden at jeg behøvede at røre ved den. Bwadr...

På trods af at jeg hader edderkopper har jeg dog måttet fjerne et par edderkopper fra min datters værelse. Så med at blive mor, blev jeg åbenbart også en helt

Anmeld

22. maj 2010

Margorie

Jeg har formået at ringe min kæreste op på jobbet for at få ham hjem og fjerne en kæmpe edderkop.. Hvilket han desværre nægtede- og fortalte alle om Jeg flygtede hjem til min mor i en fart med baby på armen og beklagede mig.. Men har stadig ikke fundet løsningen på hvordan i alverden jeg nogensinde selv skal kunne fjerne de bæster hvis det bliver nødvendigt.. Jeg HADER kryb og skriger gerne panisk når jeg spotter dem i hjemmet!

Anmeld

22. maj 2010

Moar'en

Hader insekter, men mest af alt hveps, dem er jeg panisk angst for. Der fløj en ind en dag. det endte med jeg lukkede den inde i køkkenet og ringede til manden som kom og fik den ud. Har det også ret dårlig med edderkopper, men dem har jeg nu slået ihjel selv hvis anders ikke har været hjemme, for vil helst ikke have at de når at gemme sig

Anmeld

22. maj 2010

MarleneH

Hader også bare alle insekter Hvis kæresten ikke er hjemme, plejer jeg at tage dem med støvsugeren, og så lade den stå tændt i 10 min, så jeg er sikker på den er død Total ondsvagt egentlig

Knus Marlene

Anmeld

22. maj 2010

Mikkelmusen

MarleneH skriver:

Hader også bare alle insekter Hvis kæresten ikke er hjemme, plejer jeg at tage dem med støvsugeren, og så lade den stå tændt i 10 min, så jeg er sikker på den er død Total ondsvagt egentlig

Knus Marlene

Du behøver ikke lade den køre 10 min, hvis den ikke er død af opsugningen så kan du lave tryk i støvsugeren ved at holde røret ned i et tæppe eller sofa eller lign. så dør den i hvert fald.

Christina - der selv hader de små kryb!

Anmeld

22. maj 2010

Liljesilas

Haha godt jeg ikker er den eneste..

Jeg var så barnlig, at jeg engang smed en støvsuger ud, fordi jeg havde støvsuget en stor edderkop op med den. Jeg har hørt de kan komme ud igen, så jeg turde ikke tage chancen..

Anmeld

22. maj 2010

Diana...

Ahh jeg hader alle insekter men dem edderkopper dem kan jeg virkelig ikke jeg paniker TOTALT når jeg ser en og vi har bare mange ude i gården lige nu sådan noge halvstore sorte nogen jeg ved at BRÆKKE mig jeg har så svært ved at være der ude. 

Anmeld

22. maj 2010

Moar'en

Diana... skriver:

Ahh jeg hader alle insekter men dem edderkopper dem kan jeg virkelig ikke jeg paniker TOTALT når jeg ser en og vi har bare mange ude i gården lige nu sådan noge halvstore sorte nogen jeg ved at BRÆKKE mig jeg har så svært ved at være der ude. 

Puha ja, det er nok også det væreste ved at ha købt hus. Det er jo ikke sådan nogle små nogle vi har her, det lyder jo som om de går med gummistøvler. Ad, tør næsten ikke slå dem, af frygt for de vendewr sig om og slå igen

Anmeld

22. maj 2010

Riksen

Herhjemme er det mig, der fjerner eddekopper, hvilket er helt okay 

Men det jeg er panisk angst for er.... frøer!  Jeg KAN ikke være i nærheden af dem. Mit hjerte galoperer af sted, og jeg kan mærke tårerne presse sig på. Meget irrationelt og fuldstændig åndssvagt, jeg ved det! Og jeg frygter også at skulle stå med vores lille søn eller datter og se på en frø helt rolig - for frøer er jo ikke farlige. Jeg vil jo ikke påføre mit barn en unødvendig angst for helt ufarlige ting (hvis altså vi ikke er flyttet til Sydamerika på det tidspunkt).

Altså... jeg tror at det bliver fars opgave at kigge på frøer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.