P sprøjten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Nenus

Jarnsaxa skriver:

Følte mig ikke spor syg, havde det fint bagefter, men man er self. altid øm, fordi man er blevet sprøjtet...

Utroligt.. - Jeg er bare altid syg ca. 5 dage efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Ryberg

@nn@ skriver:

Blev du gravid på sprøjten, eller?

nej, stoppede den et lille års tid for at få min krops cyklus tilbage... tænkte det ikk var sundt at undvære mens i så mange år

Anmeld

5. januar 2011

MIWULA

@nn@ skriver:

Regner også med at stoppe på min nu her, da jeg alligevel skal tage noget andet medicin hver dag omkring samme tid - og har også taget omkring 15kg på siden jeg startede på den.. - Men kan godt være det ikke er dens skyld

Kan godt forstå du stopper. Tror desværre lidt den er med til man tager på.

Anmeld

5. januar 2011

Jarnsaxa

@nn@ skriver:

Utroligt.. - Jeg er bare altid syg ca. 5 dage efter

Mystisk :s Ved din læge det?

Anmeld

5. januar 2011

Nenus

KittyGirl skriver:

nej, stoppede den et lille års tid for at få min krops cyklus tilbage... tænkte det ikk var sundt at undvære mens i så mange år

Altså, jeg har undværet den i et 8 måneder, og jeg er allerede bange for om det nu er sundt.. - Især nu hvor min læge er ved at tjekke mig for pco..

Anmeld

5. januar 2011

Nenus

Jarnsaxa skriver:

Mystisk :s Ved din læge det?

Er altid inde ved en sygeplejerske for at få den taget..

Anmeld

5. januar 2011

Nenus

MIWULA skriver:

Kan godt forstå du stopper. Tror desværre lidt den er med til man tager på.

Men, p-piller tager man vel næsten ligeså meget på af?

Anmeld

5. januar 2011

Ryberg

@nn@ skriver:

Altså, jeg har undværet den i et 8 måneder, og jeg er allerede bange for om det nu er sundt.. - Især nu hvor min læge er ved at tjekke mig for pco..

Altså jeg har fået konstateret PCO, så kombinationen af p-sprøjten og PCO... hvem skal jeg så give skylden for udeblivelse af mens?

Jeg har spurgt SÅ mange læger.. og de siger det IKKE er skadeligt at mens. udebliver...

Anmeld

5. januar 2011

Jarnsaxa

@nn@ skriver:

Er altid inde ved en sygeplejerske for at få den taget..

OKay. Hvis jeg var dig ville jeg lige lufte det næste gang, for at høre om det er normalt. Kan jo være, hun vil anbefale dig at gå på noget andet, som er bedre for dig..

Anmeld

5. januar 2011

MIWULA

@nn@ skriver:

Men, p-piller tager man vel næsten ligeså meget på af?

Ja det er rigtigt nogle gør det. Bare ikk mig jeg har det omvendt når jeg tager p piller fik jeg afvide af lægen for nogle år tilbage men kan desværre ikk tage p piller da jeg er meget dårlig til at sluge små piller så når jeg ikk er gravid mere skal jeg på p plaster igen det var jeg meget glad for før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.