P sprøjten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

Nenus

Vil lige spørge jer der har været på p-sprøjten, om i også følte jer rigtig syge samme dag i fik den? - Jeg fik min første her i morges, og er bare blevet rigtig dårlig.. OG ØM! Der hvor sygeplejersken sprøjtede den ind, gør det bare rigtig ondt nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Mor Til Julie<3

@nn@ skriver:

Vil lige spørge jer der har været på p-sprøjten, om i også følte jer rigtig syge samme dag i fik den? - Jeg fik min første her i morges, og er bare blevet rigtig dårlig.. OG ØM! Der hvor sygeplejersken sprøjtede den ind, gør det bare rigtig ondt nu..

Jeg fik min første p-sprøjte den 23 oktober 09 ... Efter jeg havde fået min datter ... Og jeg mærkede ingenting og blev heller ikke dårlig på nogen som helst måder ...

Så nu får jeg den jo bare her hver 3 månede og der er ingenting på af jeg blir`dårlig eller noget som helst ...

Anmeld

5. januar 2011

Nenus

Det lyder da dejligt

Anmeld

5. januar 2011

Ryberg

jeg har haft p-sprøjte siden 2002 undtagen et lille års tid for lige at få min krops cyklus retur og så dukkede Lasse så også op.. hehe..

Men jeg har ikke oplevet at være syg overhovedet.

Det kan være hun har ramt en lille smule "forkert", ikke forkert som sådan, men der kan være "heldige" steder hvor det slet ikke gør ondt, og andre steder hvor man er lidt øm bagefter

Ligesom nogen gange bløder det, andre gange ikke

Anmeld

5. januar 2011

Nenus

KittyGirl skriver:

jeg har haft p-sprøjte siden 2002 undtagen et lille års tid for lige at få min krops cyklus retur og så dukkede Lasse så også op.. hehe..

Men jeg har ikke oplevet at være syg overhovedet.

Det kan være hun har ramt en lille smule "forkert", ikke forkert som sådan, men der kan være "heldige" steder hvor det slet ikke gør ondt, og andre steder hvor man er lidt øm bagefter

Ligesom nogen gange bløder det, andre gange ikke

Jeg har så været så uheldig, at jeg blev øm hver eneste gang

- Men, udeblev menstruationen også totalt ved dig?

Anmeld

5. januar 2011

MIWULA

@nn@ skriver:

Dengang jeg fik den blev jeg ikk syg af den men kunne aldrig regne med min mens også tog jeg en del på af den så derfor stoppede jeg med den.

Anmeld

5. januar 2011

Ryberg

@nn@ skriver:

Jeg har så været så uheldig, at jeg blev øm hver eneste gang

- Men, udeblev menstruationen også totalt ved dig?

Det kan forekomme mht ømhed... det er jo fordi det er en intramuskulær injektion, det vil sige, at det bliver jo sprøjten ind i musklen.... og det er det du kan mærke

jeg har ikke haft mens fra 2002-2009... og der fik jeg den så kort 2 dage hvor det bare var pletblødning og 1 måned efter var jeg gravid... (også derfor jeg ikke opdagede jeg var gravid - menstruationen udeblevet - meget normalt haha... )

efter jeg har født har jeg så haft mens 2 gange, men opstartede Psprøjten i oktober, og har ikke fået den i denne omgang.. så garanteret den er stukket af igen

Anmeld

5. januar 2011

Nenus

KittyGirl skriver:

Det kan forekomme mht ømhed... det er jo fordi det er en intramuskulær injektion, det vil sige, at det bliver jo sprøjten ind i musklen.... og det er det du kan mærke

jeg har ikke haft mens fra 2002-2009... og der fik jeg den så kort 2 dage hvor det bare var pletblødning og 1 måned efter var jeg gravid... (også derfor jeg ikke opdagede jeg var gravid - menstruationen udeblevet - meget normalt haha... )

efter jeg har født har jeg så haft mens 2 gange, men opstartede Psprøjten i oktober, og har ikke fået den i denne omgang.. så garanteret den er stukket af igen

Blev du gravid på sprøjten, eller?

Anmeld

5. januar 2011

Nenus

MIWULA skriver:

Dengang jeg fik den blev jeg ikk syg af den men kunne aldrig regne med min mens også tog jeg en del på af den så derfor stoppede jeg med den.

Regner også med at stoppe på min nu her, da jeg alligevel skal tage noget andet medicin hver dag omkring samme tid - og har også taget omkring 15kg på siden jeg startede på den.. - Men kan godt være det ikke er dens skyld

Anmeld

5. januar 2011

Jarnsaxa

Følte mig ikke spor syg, havde det fint bagefter, men man er self. altid øm, fordi man er blevet sprøjtet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.