Hjemme igen (MEGET langt indlæg!!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

åh hvor lyder det bare frygtelig voldsomt jeg håber hun er i bedring og at den ikke lige vender om, så I skal tilbage  for søren, Michella, hvor må du bare ha været bange!!!

Tak Trine! Ja jeg har været meget bange og jeg har virkelig grædt! Det værste er at jeg i går slet ikke kunne sove fordi jeg bare være så angst for at hun blev mere dårlig. Ja for at være ærlig havde jeg en kæmpe angst for at hun holdt op med at trække vejret.... Puha... Jeg er bare blevet så bange for at miste hende efter det her. Og det er skørt for det er jo "bare" lungebetændelse og mellemørebetændelse, men det er bare det hele der gør at jeg er blevet bange. Det er jo MIN lille skat og hun er bare det dyrebareste i min verden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

Barbamama

Skouboe skriver:

Velkommen hjem alle 3

Taaaak

Anmeld

22. maj 2010

Barbamama

Pernilleh skriver:

Åh,for pokker,jeg er da lige ved at tude!Sikke en historieDejlige,lille Carla,var bare SÅ ked af det da jeg høre I var blevet indlagt.Jeg krydser alt hvad jeg har for at hun bliver hurtigt rask nu,og at du også får det bedre

Tak Pernille. Ja vi vil bare gerne se hende blive sig selv igen! VOres dejlige prut!

Anmeld

22. maj 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Det var med våde øjne, at jeg fik læst mig igennem dit indlæg.
Puuha for en omgang. Hvor kan jeg godt forstå dig.
Det var dog helt urimeligt, at der skulle stikkes så mange gange forgæves, før det lykkedes dem, at få lagt det drop. Øv!

Sikke en hård omgang. Jeg krydser alt hvad jeg kan for, at lille Carla kommer på toppen i en fart nu, og at indlæggelse er et overstået kapitel.

Stort trøstende knus til Jer herfra os 

Tak  Det er dejligt med alle de krydsede fingre!!!!! Og ja det der skide drop, det var bare det VÆRSTE!!!

Anmeld

22. maj 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Puha sider her og stor tuder over alt det du skriver i har været igemmen.... Jeg kan godt forstå du brød sammen flere gange... puha så mange gange de skulle stikke hende, det syndes jeg godt nok er for mange gange til sådan en lille pige. Sådan noget skal jo bare lykkes første gang, selvom det ikke altid gør

Det er godt du havde din vinnende ved dig og så manden var der i flere dage hos jer...

Jeg er glad for i er hjemme og at hun er i bedring. Du må endlig sige til hvis du har brug for noget, for vi er jo alle her for både dig og Carla...

Mange knus og tanker her fra til jer alle 3

Søde Fie!!! Tusind tak. Ja det har ikke været nemt. Og ja den indsprøjtning skulle bare have været lykkedes med det samme! De burde have en tilknyttet hele tiden der rent faktisk kunne finde ud af det.

Og ja jeg var også super glad for at min veninde var der. Hun var hos mig lige til vi blev indlagt (klokken 22.30) og hun havde været hos mig hele dagen. Hun er bare guld værd!

Anmeld

22. maj 2010

Barbamama

sarahb skriver:

puha en omgang, det er jo helt vildt med de nåle.. Det var jeg også brudt helt sammen over.
men det er så godt at hun har det bedre nu og der er til at se en ende på det.

Fortsat god bedring med prinsessen.

Kram Isaac og Sarah

Tak, ja det var hårdt!

Og tillykke med graviditeten. Det er dejligt at du har det godt igen.

Anmeld

22. maj 2010

Barbamama

Metchen skriver:

Stakkels lille Carla, og stakkels dig.

Det er en hård omgang i har været udsat for, jeg håber at det går bedre, og at I slipper for at skulle tilbage til hospitalet.

M.

Ja puha det er også min frygt! At vi skal tilbage! Det ville jeg ikke kunne bære!!!

Anmeld

22. maj 2010

oo

michella80 skriver:

Tak Trine! Ja jeg har været meget bange og jeg har virkelig grædt! Det værste er at jeg i går slet ikke kunne sove fordi jeg bare være så angst for at hun blev mere dårlig. Ja for at være ærlig havde jeg en kæmpe angst for at hun holdt op med at trække vejret.... Puha... Jeg er bare blevet så bange for at miste hende efter det her. Og det er skørt for det er jo "bare" lungebetændelse og mellemørebetændelse, men det er bare det hele der gør at jeg er blevet bange. Det er jo MIN lille skat og hun er bare det dyrebareste i min verden!

det er overhovedet ikke skørt! sådan en lungebetændelse kan godt være rigtig rigtig grov og især ved små børn puha, da Tina skrev at I var indlagt, så gik det også bare lige i tuderen hos mig...man bliver påvirket på en helt anden måde når man selv skal være mor og for alvor kan sætte sig ind i frygten for at miste det dyrebareste man har.

men de der Carla'er er nogle stærke små tøser, og jeg er sikker på hun nok skal komme fint igennem

Anmeld

22. maj 2010

Ida.

For pokker da Michella sikke en omgang I har været igennem  håber virkelig, at lille super-Carla hurtigt bliver sig selv igen, så du kan få ro til at bearbejde oplevelsen!

Anmeld

23. maj 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

det er overhovedet ikke skørt! sådan en lungebetændelse kan godt være rigtig rigtig grov og især ved små børn puha, da Tina skrev at I var indlagt, så gik det også bare lige i tuderen hos mig...man bliver påvirket på en helt anden måde når man selv skal være mor og for alvor kan sætte sig ind i frygten for at miste det dyrebareste man har.

men de der Carla'er er nogle stærke små tøser, og jeg er sikker på hun nok skal komme fint igennem

Ja jeg håber også hun snart er helt ovenpå! Det er så hårdt at se hende så skidt og især når vi har en pige der bare ALTID er glad. Nu har hun været skidt i rigtig lang tid! Og ja man bliver påvirket på en anden måde når det er at man selv har børn eller er gravid. Det rammer hårdt at høre når børn har det skidt. Jeg kan heller ikke komme af med alle de skrig der var ude på børneafdelingen hele tiden. Der var hele tiden børn der græd af smerte og af angst. Det var så synd....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.