Hold da ellers op en kommentar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

jamen folk er for mystiske altså..... Han var dog alkoholiker type, så måske han bare var bitter over sit eget tomme liv

i min by er alkoholikerne søde.... "sikke en flot mave - det må være snart" og i den dur...

Sørgeligt hvis han skal lade det gå ud over andre, godt vi bare kan le af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

i min by er alkoholikerne søde.... "sikke en flot mave - det må være snart" og i den dur...

Sørgeligt hvis han skal lade det gå ud over andre, godt vi bare kan le af det.

ihhhh jeg vil også ha de flinke alkoholikere Fik du lavet dessert???

Anmeld

22. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

ihhhh jeg vil også ha de flinke alkoholikere Fik du lavet dessert???

Næh men jeg spiste bland selv slik til blodsukkeret sagde stop stop!!!!

Anmeld

22. maj 2010

JustAnotherName

lululupo skriver:

He he de damer, fik den grimmeste kommentar forleden vidste ikke folk kunne synke så lavt......

Var ude og gå med en veninde og hendes hund, vi går tæt, men der er plads både højre og venstre om, hvorefter en mandsperson pludselig maser sig igennem os, jeg udstøder et lille forvirret hyl, da min kropslige grænse er klart overskredet.... Denne mand kommenterer det så ved at sige: Ja du fylder jo hele vejen, fede ko........

What bliver helt paf, mundlam mv og får bare fremstammet - jamen jeg er jo gravid, DIN IDIOT.......

Så har man da prøvet det med, tsk tsk hmpf......

Sikke en KLAPHAT!!

Anmeld

22. maj 2010

NinaNymannMadsen

han er sku da bare en kæmpe idiot. man da sagtens se forskel på at være tyk og på at være gravid. og hvis der har været plads på begge sider til at gå uden om hvorfor fanden har han så ikk gjort det.

Anmeld

22. maj 2010

Mira0911

lululupo skriver:

He he de damer, fik den grimmeste kommentar forleden vidste ikke folk kunne synke så lavt......

Var ude og gå med en veninde og hendes hund, vi går tæt, men der er plads både højre og venstre om, hvorefter en mandsperson pludselig maser sig igennem os, jeg udstøder et lille forvirret hyl, da min kropslige grænse er klart overskredet.... Denne mand kommenterer det så ved at sige: Ja du fylder jo hele vejen, fede ko........

What bliver helt paf, mundlam mv og får bare fremstammet - jamen jeg er jo gravid, DIN IDIOT.......

Så har man da prøvet det med, tsk tsk hmpf......

Idiot... Grrr... Siger man slet ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.