Hold da ellers op en kommentar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

lululupo

He he de damer, fik den grimmeste kommentar forleden vidste ikke folk kunne synke så lavt......

Var ude og gå med en veninde og hendes hund, vi går tæt, men der er plads både højre og venstre om, hvorefter en mandsperson pludselig maser sig igennem os, jeg udstøder et lille forvirret hyl, da min kropslige grænse er klart overskredet.... Denne mand kommenterer det så ved at sige: Ja du fylder jo hele vejen, fede ko........

What bliver helt paf, mundlam mv og får bare fremstammet - jamen jeg er jo gravid, DIN IDIOT.......

Så har man da prøvet det med, tsk tsk hmpf......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Millzi

Sikke da en idiot...!!!!! Dem findes der desværre mange af...

Anmeld

21. maj 2010

jacqueline84

Han er bare for dum!! Godt du ikke synkede så lavt som ham med en ligeså dum kommentar :-)

Anmeld

21. maj 2010

Lotus86

Aii... Jeg blev sgu da også helt paf, og jeg sidder jo bare her bag skærmen...

Sikke en nar...!!

Anmeld

21. maj 2010

Daisy

Det er for galt. Der er desværre mange folk som er sådan.

Fik forleden en dejlig søndag eftermiddag med børnene ( næsten ) ødelagt da, på vej hjem, vi møder 3 fulde voksne mennesker ( 2 mænd og en kvinde ). "Hvad fanden har du fået at spise, dit store læs." får jeg så slynget i fjæse. De andre to griner, som om det er den bedste vittighed de har hørt. Jeg må sige mit hjerte sank, mine to børn kiggede på mig, men jeg gik bare videre som om jeg havde intet hørt.

At voksne kan finde på at være sådan forstår jeg ikke......

Anmeld

21. maj 2010

lion

Sikke en idiot, men de findes desværre.

Anmeld

21. maj 2010

Margorie

Fy for den lede altså. Tænk at voksne mennesker kan finde på at komme med så åndssvage kommentarer!

Anmeld

21. maj 2010

FruEllingsen

Sikke da en klaphat.

Anmeld

21. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

He he de damer, fik den grimmeste kommentar forleden vidste ikke folk kunne synke så lavt......

Var ude og gå med en veninde og hendes hund, vi går tæt, men der er plads både højre og venstre om, hvorefter en mandsperson pludselig maser sig igennem os, jeg udstøder et lille forvirret hyl, da min kropslige grænse er klart overskredet.... Denne mand kommenterer det så ved at sige: Ja du fylder jo hele vejen, fede ko........

What bliver helt paf, mundlam mv og får bare fremstammet - jamen jeg er jo gravid, DIN IDIOT.......

Så har man da prøvet det med, tsk tsk hmpf......

Jeg blev dyttet af i forgårs fordi jeg ikke gik hurtigt nok over fodgængeren - som iøvrigt var grøn!

Han kan da bruge det andet fortorv hvis du fylder det hele - NARRØV!

Anmeld

21. maj 2010

lululupo

jamen folk er for mystiske altså..... Han var dog alkoholiker type, så måske han bare var bitter over sit eget tomme liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.