VIPpigen skriver:
Mange tak søde... Ja, det var noget af en forskrækkelse, os fordi vi er ved at være så langt henne så jeg kan ikke forestille mig der går noget galt nu, så nu må der ikke gå noget galt. ved godt der kan ske en masse inden termin om 29 uger. men for pokker da. Var bare helt sikke på at nu var løbet kørt, for det var mere end sidst. Men kunne alligevel ikke tro det skulle ske nu. Det hele virkede bare så uvirkelig, og gik virkelig hurtig. Og blev endnu mere bange når de ikke kunne finde den på en alm mave scanning. Men den lille gemmede sig bare rigtig godt. (bare den husker når den skal ud) og min stakkels mor som rejser til Tyrkiet i aften tog det i starten rigtig fint, og holdte humøret op for os begge, men da hun så den lille begyndte hun bare at græde af lykke over der altså stadig var liv, og spræl.
Ja, opdrages skal den sq her det næste stykke tid, for gider ikke blive ved med at skulle ringe til lægen, men nu kommer der jo jordemoder på snart også. skal til NF scanning på Onsdag. og de mente efter scanningen i dag at jeg er 11+1. så er spændt på hvad de siger på onsdag.
Men vi har det godt, og tusind tak for din omtanke
Glæder mig til at høre om NF også 
Ja, virkelig hård opdragelse - h*n forskrækker jo os alle sammen... 
Men skønt at vide at alt er som det skal være, og den lille bare ligger i sin lille et-værelses og råhygger og klør næse hehe 
Ikke noget at sige til at hun ikke kunne lade være med at græde af lykke.
Men er sikker på at alt nok skal gå godt de sidste 29 uger 
Så lidt - man bekymre sig jo lidt...

Anmeld