Akut sygehusbesøg efter blødning... (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

VIPpigen

Fik lige en dårlig start på eftermiddagen, havde prøvet at sove lidt middagslur efter min mor havde været en smut herinde. 20 min efter hun er gået står jeg op igen, da jeg ikke kan finde ro, og går på toilet. Får eftermiddagens dårligste start, jeg bløder, og jeg bløder endnu mere end jeg har gjort tidligere. Ringer straks til min mor om at hun skal vende om og komme tilbage. Ringer til lægen som er til eftermiddagsmøde, og får et akut nummer. Ringer på akut nummeret, men der er ingen læger i praksisen

Sætter mig til at tude, og sekretæren vil få den første læge til at ringe der kommer tilbage. Der går under 5 min så har jeg lægen i røret, han handler hurtigt, og ringer på kolding gyn-amb, ringer tilbage og siger de har en tid kl 14. klokken er her 12.50. min mor kommer tilbage, og vi får hurtig fat i en som kan køre. og så går den ellers bare til kolding.

De reder heldigvis hele eftermiddagen, og pinseferien ved at scanne mig. Først bliver jeg scannet på maven, men den lille vil ikke scannes åbenbart.

Så de må lave en scanning i skeden, og der putter vores lille dovendyr sig rigtig godt, fuld af liv, spræl, og et fint hjerte. Jeg tager en DYYYYB indånding, og lægen siger alt ser fint ud og de ikke kan forklare hvorfor jeg har blødt, ligeså hurtig som den kom, og satte panik i mig, ligeså hurtig var den væk igen, men de havde fuld forståelse for jeg gerne ville undersøges, for ville ikke gå indtil onsdag hvis der var noget galt.

Så ligeså hurtig dagen blev dårlig, ligeså hurtig blev den vidunderlig igen, og panikken har heldigvis lagt sig igen. Nu glæder vi os bare til farmand kommer hjem.

Undskyld det blev så langt, skulle bare lige af med alle de ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

businesstigger

Sad lige og holdt vejret helt. Er glad for at det var gode nyheder!

Anmeld

21. maj 2010

lululupo

puhhhhhhhhhhhhhh det var godt!!

Anmeld

21. maj 2010

VIPpigen

businesstigger skriver:

Sad lige og holdt vejret helt. Er glad for at det var gode nyheder!

Tak... ved sq ikke om jeg huskede at trække vejret, men gjorde jeg hvertfald med det sammen jeg så det lille hjerte, og en masse spræl, og svømmen rundt. og så skulle den da også lige klø sig på næsen... Men håber den har lært nu at man altså ikke må lege sådan med mors underliv. Går sq helt i panik...

Anmeld

21. maj 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Fik lige en dårlig start på eftermiddagen, havde prøvet at sove lidt middagslur efter min mor havde været en smut herinde. 20 min efter hun er gået står jeg op igen, da jeg ikke kan finde ro, og går på toilet. Får eftermiddagens dårligste start, jeg bløder, og jeg bløder endnu mere end jeg har gjort tidligere. Ringer straks til min mor om at hun skal vende om og komme tilbage. Ringer til lægen som er til eftermiddagsmøde, og får et akut nummer. Ringer på akut nummeret, men der er ingen læger i praksisen

Sætter mig til at tude, og sekretæren vil få den første læge til at ringe der kommer tilbage. Der går under 5 min så har jeg lægen i røret, han handler hurtigt, og ringer på kolding gyn-amb, ringer tilbage og siger de har en tid kl 14. klokken er her 12.50. min mor kommer tilbage, og vi får hurtig fat i en som kan køre. og så går den ellers bare til kolding.

De reder heldigvis hele eftermiddagen, og pinseferien ved at scanne mig. Først bliver jeg scannet på maven, men den lille vil ikke scannes åbenbart.

Så de må lave en scanning i skeden, og der putter vores lille dovendyr sig rigtig godt, fuld af liv, spræl, og et fint hjerte. Jeg tager en DYYYYB indånding, og lægen siger alt ser fint ud og de ikke kan forklare hvorfor jeg har blødt, ligeså hurtig som den kom, og satte panik i mig, ligeså hurtig var den væk igen, men de havde fuld forståelse for jeg gerne ville undersøges, for ville ikke gå indtil onsdag hvis der var noget galt.

Så ligeså hurtig dagen blev dårlig, ligeså hurtig blev den vidunderlig igen, og panikken har heldigvis lagt sig igen. Nu glæder vi os bare til farmand kommer hjem.

Undskyld det blev så langt, skulle bare lige af med alle de ting.

Awww smukke... glemte helt at trække vejret, da jeg læste dit indlæg. Hvor er jeg bare lykkelig for at høre der ikke er sket dig og den lille noget

Sikke en forskrækkelse at få altså

Godt man lige fik scannet dig og set om alt var som det skulle være.

Så fik du også jeres lille vidunder at se, selvom det måske ikke lgie var sådan du ønskede gensynet skulle være.. 

Anmeld

21. maj 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Tak... ved sq ikke om jeg huskede at trække vejret, men gjorde jeg hvertfald med det sammen jeg så det lille hjerte, og en masse spræl, og svømmen rundt. og så skulle den da også lige klø sig på næsen... Men håber den har lært nu at man altså ikke må lege sådan med mors underliv. Går sq helt i panik...

Ja, du må lige opdrage lidt på ham/hende derinde

Anmeld

21. maj 2010

VIPpigen

LN_ mor skriver:

Ja, du må lige opdrage lidt på ham/hende derinde

Mange tak søde... Ja, det var noget af en forskrækkelse, os fordi vi er ved at være så langt henne så jeg kan ikke forestille mig der går noget galt nu, så nu må der ikke gå noget galt. ved godt der kan ske en masse inden termin om 29 uger. men for pokker da. Var bare helt sikke på at nu var løbet kørt, for det var mere end sidst. Men kunne alligevel ikke tro det skulle ske nu. Det hele virkede bare så uvirkelig, og gik virkelig hurtig. Og blev endnu mere bange når de ikke kunne finde den på en alm mave scanning. Men den lille gemmede sig bare rigtig godt. (bare den husker når den skal ud) og min stakkels mor som rejser til Tyrkiet i aften tog det i starten rigtig fint, og holdte humøret op for os begge, men da hun så den lille begyndte hun bare at græde af lykke over der altså stadig var liv, og spræl.

Ja, opdrages skal den sq her det næste stykke tid, for gider ikke blive ved med at skulle ringe til lægen, men nu kommer der jo jordemoder på snart også. skal til NF scanning på Onsdag. og de mente efter scanningen i dag at jeg er 11+1. så er spændt på hvad de siger på onsdag.

Men vi har det godt, og tusind tak for din omtanke

Anmeld

21. maj 2010

Blyb

Dejligt det ikke var noget alvorligt

Anmeld

21. maj 2010

VIPpigen

Blyb skriver:

Dejligt det ikke var noget alvorligt

Ja, er jeg godt nok også.

Anmeld

21. maj 2010

VIPpigen

lululupo skriver:

puhhhhhhhhhhhhhh det var godt!!

Jaa... alligevel en god start på pinsen... God pinse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.