Hjertelyd med Angel Sounds

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

Tvilling

Hej Trådstarter

Jeg er også en af dem der har købt angel sounds med stor glæde.. Hvis din moderkage ligger fortil og hvis bebs har vendt sig kan det være vanskeligt at finde. Men med angel sounds kan du rent faktisk hører både gennemstrømning i navle og hjerteklapperne og selve hjertet.

Jeg har rent faktisk fået en KANON gennemgang hjælp af min JM og dette er personlige årsagere. Jeg ved ikke hvor langt du er henne. Men jeg har oftest fundet min dreng under eller ved navlen. Sommetider har det været lidt svært at skille min puls og hans hjertelyd. Men du kan hører stor forskel. Men moslen og skvulben er jo også godt, det er jo indsbetydning med den lille er i fuld vigør...

God fornøjelse med legetøjet.. /trygheds hyggeren...

Kram Tvilling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Misa

du skal have den helt nede ved skambenet næsten.. nogle gange finder jeg hjertelyden men så smutter den skal skal jeg over i den anden side

Anmeld

21. maj 2010

Misa

ens egen hjertelyd lyder som sjippetov og er meget langsomt. babyens lyder lidt som et tog og er hurtigt.. du kan evt tælle slagene i min hvis du er i tvivl..

Anmeld

21. maj 2010

Vial

HUSK MASSER AF OLIE PÅ MAVEN.

Elsker min angelsound. Den har aldrig svigtet og kun givet tryghed. Nogle gange har det taget længere tid end andre gange. Nogle gange har jeg fanget hjertet. Lyder som galoperende heste. Andre gange har jeg fundet pulsen. Den lyder som en fiskekutter.

Hvis du mærker liv og bare ikke kan finde lyden, så giv dig god tid og spar ikke på olien. Kan du intet høre eller mærke, så skal du søge læge.

Pøj pøj med det. Håber du finder hjertelyden. Det er bare det fedeste i verden.

Anmeld

21. maj 2010

roenlund

Jeg har længe tænkt på at jeg gerne ville have sådan en både til mig selv for jeg tror jeg ville nyde at kunne lytte med men også for at kæresten som jeg tror føler sig lidt udenfor kunne være lidt mere med...

Hvor har i købt jeres i DK til 400+ eller hos feks ebay???

Anmeld

21. maj 2010

Vial

Købte min til 400 kr. på den der testside. Til trådstarter prøv evt at lade kæresten finde lyden. Den kan finder bag navlen helt nede bag skambenet osv. Nogle gange bliver lyden skarpere, når man let presser den ene side af maskinen ned i maven, så lyden fanges lidt fra siden.

Anmeld

21. maj 2010

foto på lærred

Jeg læste en undersøgelse fra USA hvor lægerne have teste baby mens der blev brugt de tingelser. Konklusionen var, at babys puls steg når den blev brugt. dvs en slags stress sympton, derfor advarede de læge om, at man bruge dem for meget. En anden sag er jo som et par stykker har været inde på, at man nogle gange bliver mere nervøs hvis man ikke kan finde hjertelyd end hvis man ikke havde den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.