Hjertelyd med Angel Sounds

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.468 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

Molly23

Jeg har købt en af de der angel sounds, så jeg kan høre den lilles hjertelyd, men jeg kan ikke høre noget. Først troede jeg det var fordi den ikke virkede, men jeg kan godt høre mit eget hjerte.

Puha nu bliver jeg helt nervøs - er der nogen af jer der har prøvet en Angel Soundt, hvor i ikke kunne få den til at virke?

Har kun hørt godt om Angel sounds, så jeg glædede mig til at prøve den og regnede helt sikkert at jeg kunne høre noget, men nu er jeg bare blevet urolig :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Mira0911

Har du hørt hjertelyden på dit barn før? Det lyder som en fiskekutter synes jeg da jeg hørte mit barn's hjertelyd første gang...

Jm sagde at det kan godt tage lidt tid at finde hjertelyden...

Anmeld

21. maj 2010

Molly23

Jeg har hørt hjertelyd når jeg har været til scanning.

Syntes kun jeg kan høre lidt skulpen når jeg bruger angelsounds. Men når jeg lytter efter mit eget hjerte er jeg ikke i tvivl om hjertelyd. Lyder et lille fosters hjertelyd meget anderledes end ens eget?

Jeg er i uge 20 så burde da kunne høres. 

Anmeld

21. maj 2010

Mira0911

Molly23 skriver:

Jeg har hørt hjertelyd når jeg har været til scanning.

Syntes kun jeg kan høre lidt skulpen når jeg bruger angelsounds. Men når jeg lytter efter mit eget hjerte er jeg ikke i tvivl om hjertelyd. Lyder et lille fosters hjertelyd meget anderledes end ens eget?

Jeg er i uge 20 så burde da kunne høres. 

Jeg synes barnets hjerte slår hurtigere end ens eget...

Anmeld

21. maj 2010

oo

dt er jo lige netop derfor det er sådan en dum ide at købe den slags udstyr og selv forsøge at bruge det! det ER jo lægeudstyr!

min jordemor siger at hun kan ikke garantere at hun kan finde hjertelyden når hun bruger den, så hvad får helt almindelige u-uddannede mennesker til at tro at de kan hver eneste gang?!

ja sorry...jeg synes bare ideen er SÅ dum, og nu sidder du der og har brugt en masse penge på en maskine der skulle gøre dig tryg og så er du blevet hundeangst istedet 

Anmeld

21. maj 2010

otlitrom

Jeg må give Tjuhl ret.

Jeg synes det er så ærgeligt, at gravide bruger penge på de maskiner. For netop som du sidder nu og ikke kan finde hjertelyden, så bliver du hundeangst, og det er fuldt forståeligt! Men havde du ikke prøvet, så var du sluppet.. Og jeg tror det må være en frygtelig følelse at sidde med.

Jeg er (næsten) overbevist om, at det er fordi du ikke 100% ved, hvor du skal lede efter hjertelyden, at den ikke er der. - Og at baby har det fint!

Anmeld

21. maj 2010

Mama3

Tjuhl skriver:

dt er jo lige netop derfor det er sådan en dum ide at købe den slags udstyr og selv forsøge at bruge det! det ER jo lægeudstyr!

min jordemor siger at hun kan ikke garantere at hun kan finde hjertelyden når hun bruger den, så hvad får helt almindelige u-uddannede mennesker til at tro at de kan hver eneste gang?!

ja sorry...jeg synes bare ideen er SÅ dum, og nu sidder du der og har brugt en masse penge på en maskine der skulle gøre dig tryg og så er du blevet hundeangst istedet 

enig

Anmeld

21. maj 2010

Valle81

Tjuhl skriver:

Anmeld

21. maj 2010

Molly23

Ja Tjuhle du har helt ret - det er en dum ide. Det vidste jeg også godt inden, men når jeg hørte om veninder og andre herinde der brugte den med stor succes, så fik jeg også lyst.

Derfor går jeg heller ikke i panik, vil bare gerne høre om der er andre der har prøvet det samme.

Anmeld

21. maj 2010

lululupo

Hvis lille prut ligger lidt besværligt for det er det svært at finde..... Har selv en baby watcher og hvis hun ligger på en bestemt måde kan jeg næsten heller ikke finde det, trods jeg i uge 37, så det er sikkert derfor!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.