Jeg gør det bare ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

LouiseNielsen

Jeg ville bare lige kort holde vejret også få det smidt i vaskemaskinen..... Kan ikke se det store problem i det! Også bør din kæreste selvfølgelig lige takke dig for det......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Kløver

Yrsa skriver:

Jeg tror kun det er de mest primitive steder.... der hvor min x kom hen der blevet tøjet vasket for et hvis beløb...meget bedre, det andet er noget møg hvis personen ikke kommer den dag der er kamp osv.

Tror det kommer an på hvad for bold det er, min mand spiller fag og firma, og der er det mest ham der står for det, der vasker det, men har da en enkelt gang, sørget for det, og uden problem. Ved ikke hvordan det foregår der hvor man spiller i klubber og betaler for det, men gik da egentlig ud fra man havde eget tøj på nær hvis det er kamp, og tja, igen tror ejg det er hvordan man aftaler det. tror ik det handler om klubben er primitiv eller ej

Anmeld

21. maj 2010

smokin

Ansemusen skriver:

Her vasker vi bare begge to når vi har tid og synes der skal sættes en vask over. Og så er jjeg heldigvis en af de heldige, hvis mand ikke interesserer sig for fodbold

Heller ikke min! Heldigvis.... allerhøjest landskampene i fjerneren.

Anmeld

21. maj 2010

vingummibamse

BlyViol skriver:

hehe, jeg ville nok bare tage et par handsker på og så i vaskemaskinen med det, men min kæreste spiller ik fodbold når min kæreste har været på arbejde (han fisker) så STINKER hans tøj simpelthen også bare ud over alle grænser, men det er også kun hans tøj jo. Det vasker jeg... Han står for at tjene penge til både mig, ham og lillepigen om lidt, så jeg laver alt herhjemme, hvilket jeg har det rigtig fint med... det eneste han gør er at vaske op af og til - for det er virkelig en dræber.. hehe

det samme her.. han er dog ikke fisker men arbejder med fisk hver dag.... og må indrømme at jeg to heller en sports task med surt fodboldt tøj... end hans arbejds tøj nogle gange... :p men sådan er det... vasker da hans arbejds tøj også selvom det lugter...

Anmeld

21. maj 2010

line melias mor

jeg ville gerne vaske min mands fordboldholds tøj for ham hvis han gik til fodbold. men herhjemme vasker min mand tøjet gør rent og tager opvasken han elsker det så det passer mig fint

Anmeld

21. maj 2010

Vidunderligeunger

line melias mor skriver:

jeg ville gerne vaske min mands fordboldholds tøj for ham hvis han gik til fodbold. men herhjemme vasker min mand tøjet gør rent og tager opvasken han elsker det så det passer mig fint

hvor f***** fandt du ham???  

Anmeld

21. maj 2010

line melias mor

på facebook for nogle år tilbage

Anmeld

21. maj 2010

Lise

Her i huset er det også mig der vasker tøjet (og jeg kan faktisk rigtig godt lide det!), men min kæreste har heldigvis(!) ikke en hel flok mænds svedige vasketøj med hjem nogensinde. Han spiller hockey én gang om ugen, og hans eget svedige tøj synes jeg er klamt nok i sig selv...  

Anmeld

21. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Herhjemme er det mig som vasker vores tøj og det har jeg det helt fint med. Så laver min mand så meget andet.

Hvis han kom hjem med fodboldtøj der skulle vaskes skulle jeg nok vaske det. Han skulle bare lige selv puttet det i vaskemaskinen, så skulle jeg nok gøre alt det andet

Anmeld

22. maj 2010

SilkeV

Har det også helt fint med at vaske tøj normalt... Meeen holdets tøj... -det må han altså selv klare..

Især efter i går og i dag.. Manden har nemlig stadig ikke vasket det og det har stået siden torsdag på terrassen i steg hede..

Go fornøjelse min skat!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.