Jeg gør det bare ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

SilkeV

Ja, herhjemme er det som regel mig der står for vasketøjet, hvilket egentlig passer mig fint.. Så blir det gjort som jeg vil ha det og min mand fylder og tømmer opvasker.. Som jeg virkelig hader!!

MEN i går kom manden hjem med en kæmpe taske "meget stærk lugt"  Jep! Det var hans tur til at ta de beskidte spiller dragter, incl sved t-shirts og strømper.. Efter ugens fodboldkamp..

Og DET GØR JEG BARE IKKE!!!  Det kan jeg simpelthen ikke få mig selv til at røre.. Lækkert svedigt tøj fra 8 mand.. NIX!, så den må han altså selv stå for..

Men hva med jer? Vasker i mandens og holdets tøj efter kamp?

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Svei

Hvorfor skulle du da også vaske det...det har jo ikke noget med dig at gøre, har det?

Nej, jeg har ikke vasket spillertøj for min x anede ikke engang hvornår han havde det med hjem

Anmeld

21. maj 2010

TbCp

Heh

Sådan noget går min mand ikke til, men jeg har da, da eg spillede håndbold, haft mine og de andre tøser dragter med hjem og vaske...

Det gør ingenting for mig... så længe jeg ikke skal rode i andre mænds underbukser med bremsestreger så er det ok... men jeg ville nok lige vaske hænder en ekstra gang efter

Anmeld

21. maj 2010

heaven

SilkeV skriver:

Ja, herhjemme er det som regel mig der står for vasketøjet, hvilket egentlig passer mig fint.. Så blir det gjort som jeg vil ha det og min mand fylder og tømmer opvasker.. Som jeg virkelig hader!!

MEN i går kom manden hjem med en kæmpe taske "meget stærk lugt"  Jep! Det var hans tur til at ta de beskidte spiller dragter, incl sved t-shirts og strømper.. Efter ugens fodboldkamp..

Og DET GØR JEG BARE IKKE!!!  Det kan jeg simpelthen ikke få mig selv til at røre.. Lækkert svedigt tøj fra 8 mand.. NIX!, så den må han altså selv stå for..

Kram

engangshandsker eller gummihandsker

Anmeld

21. maj 2010

Mira0911

Hvis han alligevel vasker det, er der jo ikke noget problem...

Anmeld

21. maj 2010

Ansemusen

Her vasker vi bare begge to når vi har tid og synes der skal sættes en vask over. Og så er jjeg heldigvis en af de heldige, hvis mand ikke interesserer sig for fodbold

Anmeld

21. maj 2010

DK

HVAD?? Skal man på skift vaske hinandens tøj?!!??

-Ditte "totalt fodbold-mongol" i chok!

Anmeld

21. maj 2010

Svei

DK skriver:

HVAD?? Skal man på skift vaske hinandens tøj?!!??

-Ditte "totalt fodbold-mongol" i chok!

Jeg tror kun det er de mest primitive steder.... der hvor min x kom hen der blevet tøjet vasket for et hvis beløb...meget bedre, det andet er noget møg hvis personen ikke kommer den dag der er kamp osv.

Anmeld

21. maj 2010

Vidunderligeunger

hehe, jeg ville nok bare tage et par handsker på og så i vaskemaskinen med det, men min kæreste spiller ik fodbold når min kæreste har været på arbejde (han fisker) så STINKER hans tøj simpelthen også bare ud over alle grænser, men det er også kun hans tøj jo. Det vasker jeg... Han står for at tjene penge til både mig, ham og lillepigen om lidt, så jeg laver alt herhjemme, hvilket jeg har det rigtig fint med... det eneste han gør er at vaske op af og til - for det er virkelig en dræber.. hehe

Anmeld

21. maj 2010

Kløver

SilkeV skriver:

Kram

Det har jeg gjort før, må indrømme, at jeg da bare vasker hænder bag efter. Synes ikke det var til så meget besvær, og er måske large på de områder, det er også hovedsageligt min mand der står for opvasken her, da vi ahr nogle ting inddelt, pga mine skavanker, men nogle gange, hvis han ik lige har nået det, hjælper jeg til, og feks tømmer eller fylder opvaskeren

Så tja, jeg havde da bare vasket det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.