sommervejert og tøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

NinaNymannMadsen

Yrsa skriver:

Og husk så lige hvor meget sådan en ble varmer og med body udenpå er det mange lag stof der er dernede...

ja det var det jeg tænkte. for de små sveder jo lige som os andre de kan bare ikke rigtig sige hvis de har det for varmt eller fryser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Moar'en

Sidste sommer lå viktor ofte bare med body eller ingenting da det var super varm. Og næsten altid strømper, bare nogle tynde nogle. Jeg har hørt at man skal passe rigtig godt på de små fødder, for bliver de bare det mindste kolde lukker blodkarene lidt til og så bliver det rigtig svært at komme af med varmen. Jeg ved ikke om det passer, men jeg har brugt det da han var så lille, nu tager han dem jo selv af

Anmeld

21. maj 2010

NinaNymannMadsen

Moar'en skriver:

Sidste sommer lå viktor ofte bare med body eller ingenting da det var super varm. Og næsten altid strømper, bare nogle tynde nogle. Jeg har hørt at man skal passe rigtig godt på de små fødder, for bliver de bare det mindste kolde lukker blodkarene lidt til og så bliver det rigtig svært at komme af med varmen. Jeg ved ikke om det passer, men jeg har brugt det da han var så lille, nu tager han dem jo selv af

jah okay. det jo bare give de små strømper på hvis det endelig er, og asta er nu begyndt selv at hive dem af selv.

Anmeld

21. maj 2010

Moar'en

Astasmor skriver:

jah okay. det jo bare give de små strømper på hvis det endelig er, og asta er nu begyndt selv at hive dem af selv.

hihi ja så er der jo ikke noget at gøre.

Anmeld

21. maj 2010

NinaNymannMadsen

Moar'en skriver:

hihi ja så er der jo ikke noget at gøre.

nop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.