sommervejert og tøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

NinaNymannMadsen

min datter på snart 11 mdr har boddystok på som de skal men tænkte her til sommer når vejret rigtig bliver varmt hvad så får de kære små det så ikke for varmt med boddy og tøj på. hvad gør i?

det er okay de ikke har boddy på om sommeren i den varme vi kan ha? eller skal de havde en på selvom det er så varmt altså hvis de skal havde noget andet tøj på ud over.?

håber i forstår mit spørgsmål.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Laulund87

Det har jeg også tænkt på For bodyen under tøjet i den her varme er da for meget??

Anmeld

21. maj 2010

NinaNymannMadsen

- skriver:

Ikke nødvendig med body når det bliver varmere.. 

Vi plejer at starte ud med body + tyndt tøj og så kommer det tynde tøj af og de har lagt i body og så tyndt tøj på igen når det bliver køligere.

okay... det var jo godt nok... for de ville da bare koge så næsten hvis de skal havde boddy og lidt tøj over eller sådan noget. men vejeret er ikke rigtig til det endnu og dog sådan som de kan blive varmt lige pt så måske.

Anmeld

21. maj 2010

NinaNymannMadsen

- skriver:

Pas på, for selv om det føles varmt er vinden stadig meget kold.

Og de små laver jo ikke så meget andet end bare at ligge og sidde

Tjek fødder og nakke på de små

ja det ved jeg godt. hun kommer også afsted i boddy og noget tøj og hvis det er kort har hun langærmet ud over for så kan man tage den af til at starte på hvis det er.

hun går i dagpleje og hun ved havd hun skal holde øje med og jeg mærker selv om hun har kolde fødder eller sådan noget.

Anmeld

21. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Her har vi body'er uden ærmer til når det bliver varmt i vejret..

Idag har han tynde 3/4 dele bukser og så over knee strømper, men har givet ham alm strømper med til når solen rigtig kommer frem over middag...

Hans skjorte er langærmet, men har 'knap system' så den kan laves om til kortærmet...

Kortærmet body idag... Andre langærmet body og med en t-shirt uden på...

Han har et par primigi sko stående i dp nu, til de fugtige formiddags timer på græs og ellers sandaler...

Anmeld

21. maj 2010

NinaNymannMadsen

Mor til Frederic skriver:

Her har vi body'er uden ærmer til når det bliver varmt i vejret..

Idag har han tynde 3/4 dele bukser og så over knee strømper, men har givet ham alm strømper med til når solen rigtig kommer frem over middag...

Hans skjorte er langærmet, men har 'knap system' så den kan laves om til kortærmet...

Kortærmet body idag... Andre langærmet body og med en t-shirt uden på...

Han har et par primigi sko stående i dp nu, til de fugtige formiddags timer på græs og ellers sandaler...

okay.

det lyder også fornuftig

Anmeld

21. maj 2010

TbCp

Min datter har, f.eks idag, fået kortærmet skjorte og en cardigan ud over... Så kan cardiganen ryge af hvis det bliver for varmt i eftermiddag.
Hun har knickers på, med strømpebukser under... så strømpebukserne kan komme af hvis det bliver for varmt.

Lag på lag.... så er det til at regulere lidt på alt efter vejret

Anmeld

21. maj 2010

NinaNymannMadsen

TbCp skriver:

Min datter har, f.eks idag, fået kortærmet skjorte og en cardigan ud over... Så kan cardiganen ryge af hvis det bliver for varmt i eftermiddag.
Hun har knickers på, med strømpebukser under... så strømpebukserne kan komme af hvis det bliver for varmt.

Lag på lag.... så er det til at regulere lidt på alt efter vejret

ja har også lag på lag til min datter i dag.

hun har først en boddystok, og så har hun stømpebukser, en top og lange shorts der passer til og en lang bluse og sandaler. så bliver det for varmt han den lange bluse og strømbebukserne ryge af hvis det er

Anmeld

21. maj 2010

Svei

Og husk så lige hvor meget sådan en ble varmer og med body udenpå er det mange lag stof der er dernede...

Anmeld

21. maj 2010

Diana...

sidste sommer lå lucas kun i ble og en betræk til en dyne. 

og så lå han for det meste med numsen bare inden for. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.