Nogle med børn der har haft Pylorusstenose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

Henri84

Silvermist skriver:

Tak for dit svar. Min Victoria er stadig noget af en gylper, men nu må vi se, men det er heldigvis blevet mindre.

Puha ja I har da også haft det hårdt. Men dejligt at høre at Jeres lille Elias har det godt i dag. Hvad hedder gruppen inde på Facebook? Kunne godt tænke mig at melde mig ind

Ja det er frygtelig hårdt at tænke tilbage til. Og tiden inden man fandt ud af hvad hun fejlede var også meget hård. Man viste slet ikke hvad der var i vejen og min lille pige kastede op gang for gang. Puha, jeg er glad for at det hele endte så godt, trods en hård start for sådan en lille én.

Ja tiden inden var også rigtig træls for os... Vores læge og SP blev ved med at sige at han nok bare kastede op fordi han var forkølet
Det endte med han tabte sig 1200 g på 1 1/2 uge før de lyttede til os og han blev indlagt! Det er bare så voldsomt for en så lille baby, ca. 25% tabte han sig... Er så glad for alt gik godt, lægerne var overraskede over han overhovedet var ved bevidsthed ved indlæggelsen...
Her er link til fb-gruppen, der er ikke så meget gang i den, men folk kigger ind af og til, og du kan læse andres (og vores) historie derinde
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=932895768 60&ref=ts

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Silvermist1

Ja tiden inden var også rigtig træls for os... Vores læge og SP blev ved med at sige at han nok bare kastede op fordi han var forkølet
Det endte med han tabte sig 1200 g på 1 1/2 uge før de lyttede til os og han blev indlagt! Det er bare så voldsomt for en så lille baby, ca. 25% tabte han sig... Er så glad for alt gik godt, lægerne var overraskede over han overhovedet var ved bevidsthed ved indlæggelsen...
Her er link til fb-gruppen, der er ikke så meget gang i den, men folk kigger ind af og til, og du kan læse andres (og vores) historie derinde
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=932895768 60&ref=ts

Så har jeg meldt mig ind. Tak for linket

Ja det må have været en meget hård tid for jer. Puha, hvor er jeg også glad for at høre at Elias har det godt nu, efter sådan en voldsom omgang.

Her fik vi også gang på gang besked om at Victoria bare havde hård mave, så vi skulle starte på Lactulose, cykle med benene osv. Det havde selvfølgelig ingen effect. Victoria tabte sig også over 1000 gr. og så  bankede vi i bordet. Hun blev undersøgt på sygehuset, hvor de efterfølg. fandt ud af hvad hun fejlede. Her gik operationen fint. Lægerne og sygeplejerskene var super søde og omsorgsfulde. Det gjorde det lidt nemmere. Det er hårdt. Hårdt at skulle stole 100% på de læger der sørger for éns lille barn, hårdt at vente under operatinen og hårdt at se hvor skidt hun havde det. På samme tidspunkt skulle vi også tænke på vores Isabella på 2½ år, der også havde brug for sin mor og far. Men heldigvis trådte min mor til og hjalp os. Og heldigvis er det hele overstået

Anmeld

22. september 2010

ppahuus

Hjælp........ min lille søn på 7 uger har haft problemer med opkast siden han blev født... Han for nan1 150 ml. ca. 8 gange i døgnet. (stoppede med amning da han kastede meget op)  Nogen dage har han holdt det hele i sig og sovet fint, men de sidste tre dage har han kastet meget op, det kommer hovedsageligt efter måltider. Når han sover er det ikke længere end et kvarter, så vågner han med en slem gråd, ligesom han har smerter.

Kan dette være årsagen??? Min læge rådede mig igår til at købe mme på apoteket, så dette har han fået et døgn nu og det hjælper ikke....

Anmeld

6. december 2010

Moia

Dullen

Min lille dulle blev opereret da hun var 3 uger for Pylorusstenose.

Det var hååårdt, men dullen er kommet efter det og med en vægt på 2880 efter endt operation og til idag, tre måneder efter - der er det gået stærkt.

Andre der oplever at deres guldklumpers indlæring er lidt langsommere i forhold til jævnaldrene - efter periode med alt energi brugt på at spise og optage lidt mad inden opkast.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.