Nogle med børn der har haft Pylorusstenose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.541 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

Silvermist1

Hej

Jeg har en dejlig lille datter på snart 8 mån nu, som blev opereret for Pylorusstenose, da hun var 1 mån gammel. Siden da trives hun rigtig flot og er en skøn og glad tøs. Men hun gylper stadig meget og jeg har fået at vide at børn der er blevet opereret for Pylorusstenose ofte gylper mere. Hendes ar ser fint ud, det er dejligt. Jeg får stadig ondt i maven, når jeg tænker tilbage til den dag hvor jeg sad og ventede sammen med min mand imens de opererede vores lille pige

Er der nogle herinde med børn der også har haft Pylorusstenose? Hvis ja, gylpede de meget bagefter? Hvordan ser deres ar på maven ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

K&S

Silvermist skriver:

Hej

Jeg har en dejlig lille datter på snart 8 mån nu, som blev opereret for Pylorusstenose, da hun var 1 mån gammel. Siden da trives hun rigtig flot og er en skøn og glad tøs. Men hun gylper stadig meget og jeg har fået at vide at børn der er blevet opereret for Pylorusstenose ofte gylper mere. Hendes ar ser fint ud, det er dejligt. Jeg får stadig ondt i maven, når jeg tænker tilbage til den dag hvor jeg sad og ventede sammen med min mand imens de opererede vores lille pige

Er der nogle herinde med børn der også har haft Pylorusstenose? Hvis ja, gylpede de meget bagefter? Hvordan ser deres ar på maven ud?

Jeg har ikke selv børn endnu, men venter en lille dreng til august

Må jeg spørge, hvad Pylorusstenose er?

Katja  

Anmeld

21. maj 2010

Henri84

Min Elias blev operert for det da han var en måned... Han har ikke gylpet meget siden, og arret er rigtig flot Han er 20 mdr. nu.
Synes også det er hårdt at tænke tilbage, vores røg på intensiv efter operationen da han gik i krampe og havde svært ved at trække vejret da de skulle have ham ud af narkosen.. Der er en gruppe på facebook hvor vi er et par stykker med 'pylle' børn...

Anmeld

21. maj 2010

Henri84

K&S skriver:

Katja  

En forsnævring af den nedre mavemund som gør at maden ikke kan passere, hvilket resulterer i eksplosive opkastninger...

Anmeld

21. maj 2010

Silvermist1

K&S skriver:

Katja  

Hej

Jeg kan se at du har fået svar på hvad Pylorusstenose er, men vil lige ønske dig tillykke med graviditeten og den lille prins. Håber at du får en rigtig god fødsel

Anmeld

21. maj 2010

Henri84

Hvad arret angår kan det anes her...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. maj 2010

Silvermist1

Henri84 skriver:

Min Elias blev operert for det da han var en måned... Han har ikke gylpet meget siden, og arret er rigtig flot Han er 20 mdr. nu.
Synes også det er hårdt at tænke tilbage, vores røg på intensiv efter operationen da han gik i krampe og havde svært ved at trække vejret da de skulle have ham ud af narkosen.. Der er en gruppe på facebook hvor vi er et par stykker med 'pylle' børn...

Tak for dit svar. Min Victoria er stadig noget af en gylper, men nu må vi se, men det er heldigvis blevet mindre.

Puha ja I har da også haft det hårdt. Men dejligt at høre at Jeres lille Elias har det godt i dag. Hvad hedder gruppen inde på Facebook? Kunne godt tænke mig at melde mig ind

Ja det er frygtelig hårdt at tænke tilbage til. Og tiden inden man fandt ud af hvad hun fejlede var også meget hård. Man viste slet ikke hvad der var i vejen og min lille pige kastede op gang for gang. Puha, jeg er glad for at det hele endte så godt, trods en hård start for sådan en lille én.

Anmeld

21. maj 2010

Silvermist1

Henri84 skriver:

Hvad arret angår kan det anes her...

Hov så lige dit billede. Ja arret ser rigtig flot ud. Og sikke en dejlig dreng ham Elias er. En rigtig charmetrold

Her er Victoria´s ar som det ser ud i dag (okay, hun har lige tisset på sofaen)

Anmeld

21. maj 2010

Henri84

Silvermist skriver:

Hov så lige dit billede. Ja arret ser rigtig flot ud. Og sikke en dejlig dreng ham Elias er. En rigtig charmetrold

Her er Victoria´s ar som det ser ud i dag (okay, hun har lige tisset på sofaen)

Hvor er hun dejlig

Anmeld

21. maj 2010

Silvermist1

Henri84 skriver:

Hvor er hun dejlig

1000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.