Inspiration til barnedåbsinvitation :-) gerne billeder...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

klmf

Hej...

Har ikke lige nogen billeder af dem, men jeg købte nogle færdige kort, sådannogle der bliver bundet og så lukker man dem op. På forsiden klistrede jeg et billede på af bassen og så havde jeg også printet teksten ud på pap og klistret det indeni. Jeg fandt nogle gennemsigtige klistermærker af børnefødder og hænder i Panduro Hobby og så fik hver invitation lige sådan en på forsiden. Det var supergodt og enkelt at lave.... Vi har n laserprinter, så billederne var rigtig gode og i farver selvom det var på alm. papir.

En god ide er at købe dobbeltklæbende tape og bruge det rundt i kanten, hvis der skal klistres noget, så slipper man for at det 'bølger' ligesom når man bruger lim

Jeg gik i et par hobbyforretninger og blev inspireret, det kunne være du også skulle det. Ellers synes jeg de fotoinvitationer man kan bestille på nettet er gode...

God fornøjelse....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

foto på lærred

Hvis du gerne vil have invitationer ud, så sender jeg eksempler her. Jeg laver dem til 30 kr for en fil, så kan du printe lige så mange som du selv ønsker. (du skal bare sende billeder og tekst) men ved ikke lige om det var det du tænkte på. Måske var det mere sådan nogle hvor du ville lave dem selv med pap fra Panduro eller lign? hvis det er det, så kan man købe en masse søde baby-klistermærker og bånd som man kan sætte på kortet sammen med billedet baby?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juli 2010

kristinards

www.vistaprint.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.