Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej hej
Nogle der vil dele billeder af deres invitationer til barnedåb - jeg er ikke specielt kreativ, men vil da gerne lave dem selv
Katja - som har 3 måneder til termin, men godt kan lide at være i god tid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg lavede selv nogle meget simple invitationer som jeg er ganske godt tilfreds med
Følger lige med
MorTilGustav skriver: Jeg lavede selv nogle meget simple invitationer som jeg er ganske godt tilfreds med
Ih, hvor er den sød, den kan du helt sikkert også godt være tilfreds med
Har du selv skåret/klippet kortet ud (den blå del) eller er de købt færdige?
Katja
Karo skriver: Jeg lavede også selv mine invitationer til både min dreng og min lille pige. Min søns var af samme princip som denne, bare med et andet billede og en blå sløjfe.
Jeg lavede også selv mine invitationer til både min dreng og min lille pige. Min søns var af samme princip som denne, bare med et andet billede og en blå sløjfe.
Ej, et super dejligt billede
Er kortet købt færdigt? og så har du selv sat billede i?
K&S skriver: Ih, hvor er den sød, den kan du helt sikkert også godt være tilfreds med Har du selv skåret/klippet kortet ud (den blå del) eller er de købt færdige? Katja
Tak tak Selve kortet er faktisk bare et foldet stykke A4 pap Så printede jeg "Invitation" og "Barnedåb" plus teksten indeni ud på lys lilla papir, klippede det ud og klistrede det på.. Hjerterne er stemplet ud med sådan en dims jeg fandt i Tiger til en 10'er Dem brugte jeg også til konfetti-pynt til bordet
K&S skriver: Ej, et super dejligt billede Er kortet købt færdigt? og så har du selv sat billede i? Katja
Karo skriver: Ja, kortet er købt færdigt. De har dem i panduro hobby i forskellige farver.
Ja, kortet er købt færdigt. De har dem i panduro hobby i forskellige farver.
Super...! så må jeg en tur i Panduro
Tak tak
Lige 2 billeder fra det store udvalg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128